eli tollanen homma olis tarkotus tehdä mutta mikä kytkin olis hyvä vakio m20b25 vai joku muu? onko ideoita tai kokemuksia? niin ja m50b25 on kyseessä ja vakio kunnossa. sellanen vaan tarvis olla et ei heti luista ku kaasua painaa
M50:seen M20 vauhtipyörä
Collapse
X
-
Haluat siis kevyempää vauhtipyörää? Kaasuun vastaavuutta vai,?. tässä yks resepti. M20B20 vauhtipyörä ja siihen sovitetaan M50 hammaskehä(eri halkaisija). Ja sitten M3 levy 228 ja sassilainen 618 asetelma. On pehmee ajaa muuten mutta poljin on sitten kohtuu jäykkä painella,. Lisää väännönkestoa saa sintterillä.
Kytkimen simmaus kohdilleen + painelaakerin uudelleen asetus. Huom. M50 kaksoismassapyörä on paljon paksumpi kun nää jäykät.
Et vakio koneeseen tartte tosin tollasta väännönkestoa.
Vakio m20b25 kytkin voi mennä ok ja asetelma myös.Last edited by 9tonni; 29-08-2006, 22:32.
-
Originally posted by 9tonniVoi olla että menee,. Ero ei ole iso.. Kysyjä ei tosin maininnu onko kyseessä E36 Tai siis sen vakio loota vaiko E30E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
Joo,. vauhtipyörän pultteja joutuu lyhentämään jonkunverran. Ei oo muistikuvia kuinka paljon. Liian pitkäks ei kannata jättää.. taitaa ottaa runkolaakeriin kii.
Painelaakerin linjaa joutuu siirtämään koneeseen päin. Minä tein sen niin että jatkoin sylinterin vartta ja vastaavasti sitä vivun toisenpään vartta. Samoin pitää sitä laakerin keskellä olevaa ohjainta jatkaa. Sinne tein juureen muovista holkin ja pidemmät pultit vaan. Mää laitoin M50 osia kaikki.
Comment
Comment