Eli probleemo seuraavanlainen:
Ajossa rupesi tietokone huutamaan että lämmöt korkeella koneessa.
Ajoin tiensivuun ja sammutin. Odottelin että kone jäähtyy ja
nilkutin hissukseen kotiin päin tuumimaan mistä moinen johtuu. Mielestäni
lämmöt ei kerenny punaiselle kunnolla missään välissä eikä mitään kiehunut
syyläristä / säiliöstä pihalle.
No selvisi että termari oli jumiutunut kiinni. Kiehuvassa vedessä keittelin
minuutin ennen kun vähän yritti raottua.
No uusi termari ja ilmailut kunnolla. Olipa vittumainen homma sekin
kerassaan. Ajolenkki paljasti kuitenkin armottomasti että lämmöt vaan
nousee väkisin. Ja tekee painetta rajusti vesitilaan.
Eli kannentiiviste meni kuitenkin ainakin tai halkesi kansi.
Onko kokemuksia tästä 24 v kannesta miten helposti menee rikki?
Löytyykö hyvinkään seudulta ammattitaitoista pajaa laittamaan?
Tiedän kyllä diesel koneiden kansien menevän paskaksi jo
pienestäkin lämmön noususta mutta kuvittelin että tällaisessa
bensakoneessa ei näin voisi käydä helposti. Onko näissä ollut valuvikoja
yms??
Onko olemassa mitään painetestiä jäähdytysjärjestelmälle siten , että
saataisiin vuotokohta selville ilman koko kannen purkua. On ilmeisen iso
työ muuten kun antavat työajaksi 16 tuntia pelkälle kannen tiivisteen
vaihdolle??? Voiko pitää kutinsa??
Sen verran on selvillä että öljyt ja vedet eivät ole sekaisin ainakaan.
Otan kiitollisena jokaisen vastauksen ja mahdollisesti ehjiä 24 venttiilisiä
525 bemarin kansia voi tulla tarpeeseen lähiaikoina. Eli niitä vois
kanssa tarjota joko tänne palstalle tai [email protected]
sähköpostiin.
Ajossa rupesi tietokone huutamaan että lämmöt korkeella koneessa.
Ajoin tiensivuun ja sammutin. Odottelin että kone jäähtyy ja
nilkutin hissukseen kotiin päin tuumimaan mistä moinen johtuu. Mielestäni
lämmöt ei kerenny punaiselle kunnolla missään välissä eikä mitään kiehunut
syyläristä / säiliöstä pihalle.
No selvisi että termari oli jumiutunut kiinni. Kiehuvassa vedessä keittelin
minuutin ennen kun vähän yritti raottua.
No uusi termari ja ilmailut kunnolla. Olipa vittumainen homma sekin
kerassaan. Ajolenkki paljasti kuitenkin armottomasti että lämmöt vaan
nousee väkisin. Ja tekee painetta rajusti vesitilaan.
Eli kannentiiviste meni kuitenkin ainakin tai halkesi kansi.
Onko kokemuksia tästä 24 v kannesta miten helposti menee rikki?
Löytyykö hyvinkään seudulta ammattitaitoista pajaa laittamaan?
Tiedän kyllä diesel koneiden kansien menevän paskaksi jo
pienestäkin lämmön noususta mutta kuvittelin että tällaisessa
bensakoneessa ei näin voisi käydä helposti. Onko näissä ollut valuvikoja
yms??
Onko olemassa mitään painetestiä jäähdytysjärjestelmälle siten , että
saataisiin vuotokohta selville ilman koko kannen purkua. On ilmeisen iso
työ muuten kun antavat työajaksi 16 tuntia pelkälle kannen tiivisteen
vaihdolle??? Voiko pitää kutinsa??
Sen verran on selvillä että öljyt ja vedet eivät ole sekaisin ainakaan.
Otan kiitollisena jokaisen vastauksen ja mahdollisesti ehjiä 24 venttiilisiä
525 bemarin kansia voi tulla tarpeeseen lähiaikoina. Eli niitä vois
kanssa tarjota joko tänne palstalle tai [email protected]
sähköpostiin.
Comment