Tässä koko syksyn verran on osia haalinnut, kasassa tällä hetkellä:
-m50b25 täydellinen
-m50b25tu alakerta
-m21d24 kampiakseli
ensinäkin olis takoitus saada se 300-350hp/+450NM. Väännön tulisi olla kohtuullinen jo alle 2000rpm, koska vitosella se olis 100km/h.
Käyttö autoa siis rakennan.
mikä on paras puristussuhde noille tehoille variaatioita olis kolme:
1. vanoksen männät, 135mm kiertokanki, m21 kampiakseli tulis 2.7l rutistuksia
n. 8.4
2. sama kuin edelliset ja m51d25 akselilla, tilavuutta tulis 2.75l ja puristukset
n. 9.2
3. sama kuin edelliset m52b28 akselilla 2.8l ja 9.8
ajattelin käyttää vakiokansi pahvia tai vakiokannen paksuista kestävämpää pahvia.
Kuinkakohan kovaa painetta vakiopahvi kestää, kokemuksia?
Mikä noista rutistuksista olis paras?
Turboksi ajattelin kahta 1.9td turboa, on pienenkokoset kyllä mutta luulis riittävän kahdella..? Kun tosiaan alavääntö kone siis tulossa.
Vinkkiä ja turbo ehdotuksia otan vastaan mielelläni..
-m50b25 täydellinen
-m50b25tu alakerta
-m21d24 kampiakseli
ensinäkin olis takoitus saada se 300-350hp/+450NM. Väännön tulisi olla kohtuullinen jo alle 2000rpm, koska vitosella se olis 100km/h.
Käyttö autoa siis rakennan.
mikä on paras puristussuhde noille tehoille variaatioita olis kolme:
1. vanoksen männät, 135mm kiertokanki, m21 kampiakseli tulis 2.7l rutistuksia
n. 8.4
2. sama kuin edelliset ja m51d25 akselilla, tilavuutta tulis 2.75l ja puristukset
n. 9.2
3. sama kuin edelliset m52b28 akselilla 2.8l ja 9.8
ajattelin käyttää vakiokansi pahvia tai vakiokannen paksuista kestävämpää pahvia.
Kuinkakohan kovaa painetta vakiopahvi kestää, kokemuksia?
Mikä noista rutistuksista olis paras?
Turboksi ajattelin kahta 1.9td turboa, on pienenkokoset kyllä mutta luulis riittävän kahdella..? Kun tosiaan alavääntö kone siis tulossa.
Vinkkiä ja turbo ehdotuksia otan vastaan mielelläni..
Comment