Announcement

Collapse
No announcement yet.

M3-->m50b20? millai muute pofoo?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dsk
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2006
    • 279
    • eurajoki/pori

    M3-->m50b20? millai muute pofoo?

    esim meneekö m3 jotai '93 kansi tohon m50b20 koneeseen(vanos)? jos sopii niin onko nokissa eroa? meneekö ne nokat jos kansi ei mene?? (etsiskelen jotain pientä tehon lisäystä ilman kuutioiden kasvatusta..)

    mites noitten suutimien laita? jostain m3:sta jos löis tohon 2.0 lituseen? onko hyötyä? isompi kaasu läppä?(eukon läppä rungot jos tietty löytyis niin..) mut esim 2.5:ssa onko isompo läppä? sun muita viri juttui millä saan ruisku koneeseen pofoa!!

    nimim.: "ruiskukoneitten kanssa vasta silmäpeli tasolla"
    kyllähän mie näkisit et se on laitettava letutsulamaan, ni kyl se siit sit virkoo..



    DSK c.c
  • mukko
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2003
    • 5965
    • Uleåborg

    #2
    .......
    Last edited by mukko; 30-10-2007, 19:32.
    -- Official member of BTCF-Sauna Team --

    Save the World, Fuck The Fuel Economy
    Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

    Comment

    • nootti84
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2002
      • 619
      • Kajaani

      #3
      Originally posted by muggo
      Pofoa, mitä vitun sieniä sä oot vetäny?
      Ei mene kansi, tai menee mutta 15kg asennuslekalla.
      Voit vaihtaa suuttimet, hyöty tasan 0, haittaa enemmän.
      Isompi kaasuläppä, iloa hieman enemmän, mutta tuskin maksaa vaivaa.

      Edelleenkin, ei mitään havaintoa mitä pofo on, viittaisi johokin kinkkisafkaan.
      Mutta tehoa voit hakea vaikka käymällä Karalalla ohjelmoimassa piirit uudestaan, se että onko se sen arvosta on eri juttu.

      M50B20 on vitun laiska, elä sen kanssa.

      Ei pahalla mutta, tämä on bemaristin päiväkirjaa parhaimmillaan
      Juuh pakko yhtyä edelliseen, ainut mitä sun tohon moottoriin kannattaa rueta kikkailemaan on ostaa myydään osiosta teholastu. Ainakin kuulemieni kokemusten perusteella antaa edes vähän toivoa tuohon moottoriin! Miten paljon tulee lisää "tofoa" sitä on vaikea mennä arvailemaan näin maalaisena
      "Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi."


      http://www.onnelanmatkailu.fi/ Rallia, elämyksiä ja illanviettoa ryhmille, firmoille jne...

      Comment

      • Dandy
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2003
        • 1438
        • ....

        #4
        Ei kannata tuohon koneeseen paljon alkaa tekemään. Tulee vähille lisähepoille paljon hintaa. 325:sia näkyy aika edullisesti myynnissä. Tai jos sekään ei riitä niin osta minulta ämmä pois...

        Comment

        • alspe
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2004
          • 3402
          • Tre

          #5
          Originally posted by dsk
          esim meneekö m3 jotai '93 kansi tohon m50b20 koneeseen(vanos)? jos sopii niin onko nokissa eroa? meneekö ne nokat jos kansi ei mene?? (etsiskelen jotain pientä tehon lisäystä ilman kuutioiden kasvatusta..)

          mites noitten suutimien laita? jostain m3:sta jos löis tohon 2.0 lituseen? onko hyötyä? isompi kaasu läppä?(eukon läppä rungot jos tietty löytyis niin..) mut esim 2.5:ssa onko isompo läppä? sun muita viri juttui millä saan ruisku koneeseen pofoa!!

          nimim.: "ruiskukoneitten kanssa vasta silmäpeli tasolla"
          Olisko sulla sitten jo tiedossa niin halvat M3:sen osat (kansi, suuttimet ja läppärungot), että ne kannattaisi tuhlata M50-koneeseen? Aivan sama homma homma on virittämisessä kuin tuunaamisessa, halvimmalla ja helpoimmalla pääset kun ostat valmiiksi laitetun.

          Pofoa Ei herneitä

          EDIT: Tarkoitin siis, että ämmän osathan ovat arvokkaita niille jotka niitä oikeasti tarvitsevat.
          Last edited by alspe; 20-09-2006, 15:07.
          G30 520d xDrive
          EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91

          Comment

          • Autobahnboy
            Bimmer Fanatic
            • Apr 2006
            • 400
            • Espoo

            #6
            Eikö se nyt oikeestaan oo silleen että jos haluu tehoa niin ostaa suoraan sen M3:n! Ite en jaksa omaa 325:sta alkaa virittää. Sit ku rahaa rittää ja teinimieli pysyy ni sitte ku rahaa ni ostaa suoraan tehokkaamman.

            Comment

            • bemu2000
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2003
              • 17799
              • Jämsä

              #7
              tuo 50e lastu on varmaan hyvä ratkaisu jos pientä muutosta haluaa... siihen päälle isompi takavaimennin, niin tuntuu ainakin että olis enemmän tehoa.
              TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
              Vanteet edullisesti
              Nostureita ja rengaskoneita

              Comment

              • jam75
                Bimmer Fanatic
                • Aug 2003
                • 654
                • Tornio

                #8
                "Pofoa" ... ite olen kuullut tuosta jos puhutaan tuulen nopeudesta, Beaufort number mitä isompi niin sen nopeampi tuulen nopeus tai jotain. Eli sanonta "Tuulessa bofoa/boforia" niin vinkka käy . Eikös hän hae "nopeutta" siihen autoon, kiitää tuulen lailla

                Comment

                • T3
                  BTCF Member
                  • Oct 2003
                  • 8530
                  • Karhe

                  #9
                  Ellei topikin aloittaja sitten tarkoittanut UFOa
                  .

                  Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

                  Comment

                  • dsk
                    Bimmer Fanatic
                    • Jun 2006
                    • 279
                    • eurajoki/pori

                    #10
                    joo joo... kyl mä nyt sen tiän et kuutioilla tuodaan tehot, lopuilla kilkkeillä vaan "hienosäädetä" loput tehot irti...(jos haluun trimmata tota 2.0 pannuu, ni ehkä se on mun henkilö kohtainen helvettini)
                    mut ajattelin nyt vaan kysellä... et jos jostain vaikka saan isomman (saman tyypin) koneen osia käsiini, ni jos niistä vaikka jotain pientä teho lisäystä sais.... (ostaisin heti isomman koneen mutta ku en jaksa harjoitella taloudellista ajotapaa heh heh.. )

                    ja se pofo on joku amis ajoilta tullu amis "slangi" sana ja tulee sanasta power -> eli pofo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                    no olishan tuolla nettivaraosassa myytävänä se 4.8 litunen M5 pannu (tehoakin muistaakseni likimain 400-500hv) jos sen istuttais ni olisko se sitten tarpeeksi?:think

                    elikkäs, itse asiaa helpottaakseni:
                    suutimien isontaminen ei hyödytä/lisää suoritus kykyä
                    kaasuläpän isontaminen ei hyödytä/lisää suoritus kykyä
                    ämmän kansi ei sovi m50 lohkoon
                    mutta lastua suosittelitte, ok!
                    entä ämmäläisen nokat? (ei taida sopia m50 kanteen? vai?)
                    kyllähän mie näkisit et se on laitettava letutsulamaan, ni kyl se siit sit virkoo..



                    DSK c.c

                    Comment

                    • [pmp]
                      Bimmer Fanatic
                      • Feb 2006
                      • 650
                      • Vantaa

                      #11
                      4.8 litunen M5 pannu (tehoakin muistaakseni likimain 400-500hv)

                      Öh?
                      F31 335dx m-sport
                      Ex F10 535d m-sport
                      Ex E30 325i
                      Ex E36 325td
                      Ex E30 320i

                      Comment

                      • Leka
                        BTCF Member
                        • Sep 2003
                        • 7701
                        • Vilppula

                        #12
                        Vai pofoo... Niinkuin kommenteista voi jotain päätellä helpointa olisi ostaa se M3. Tietty jos näprätä haluat niin nakkaat sen S50:n sinne konehuoneeseen.

                        4,8l M5:n kiuas, sen minäkin haluaisin nähdä...
                        sigpic

                        BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


                        Comment

                        • Janzki
                          Bimmer Enthusiast
                          • Aug 2005
                          • 4947
                          • Lohja

                          #13
                          DSK, etkös kasannu tuon autos hetki sitten?
                          Koneenkin taisit vaihtaa? Miks et suoraa sitten ruuvannu ämmäläisen konetta tai jotain tehookkaampaa?

                          Ei tuota konetta kannata virittää..Osta 328i:n kone ja laita se..Hintalaatu taitaa olla parhaimmillaan..
                          Sähköposti.
                          IG: janzki_

                          Comment

                          • nootti84
                            Bimmer Fanatic
                            • Nov 2002
                            • 619
                            • Kajaani

                            #14
                            Originally posted by Janzki View Post
                            DSK, etkös kasannu tuon autos hetki sitten?
                            Koneenkin taisit vaihtaa? Miks et suoraa sitten ruuvannu ämmäläisen konetta tai jotain tehookkaampaa?

                            Ei tuota konetta kannata virittää..Osta 328i:n kone ja laita se..Hintalaatu taitaa olla parhaimmillaan..
                            Siis vastaus tähän DSK:n kysymykseen on: m3 nokat eivät käy 2 litrasen kanteet, paras ja ehdottomasti fiksuin tapa saada tuosta moottorista edes vähän enemmän irti on ostaa foorumilta n.50€ teholastu! Ei tarvitse opetella sitä sinulle niin vierasta taloudellista ajoa, jos isompaa moottoria on vaihtamassa kehottaisin vaihtamaan koko auton!
                            "Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi."


                            http://www.onnelanmatkailu.fi/ Rallia, elämyksiä ja illanviettoa ryhmille, firmoille jne...

                            Comment

                            • Janzki
                              Bimmer Enthusiast
                              • Aug 2005
                              • 4947
                              • Lohja

                              #15
                              Originally posted by nootti84 View Post
                              Siis vastaus tähän DSK:n kysymykseen on: m3 nokat eivät käy 2 litrasen kanteet, paras ja ehdottomasti fiksuin tapa saada tuosta moottorista edes vähän enemmän irti on ostaa foorumilta n.50€ teholastu! Ei tarvitse opetella sitä sinulle niin vierasta taloudellista ajoa, jos isompaa moottoria on vaihtamassa kehottaisin vaihtamaan koko auton!
                              Eiku vitut
                              Pitäs varmaa lukee ajatuksen kanssa
                              Last edited by Janzki; 21-09-2006, 15:22. Reason: Juu-u, elämä on julmaa välillä
                              Sähköposti.
                              IG: janzki_

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎