Originally posted by K.S.
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50B25 Puolien tarkistus?
Collapse
X
-
irrottaa ensiöpuolelta? eli puolille tulevia johtoja nyppii irti. voipi välttyä perin ikävältä tälliltä. ensiöpuolen vastuksen voi mitata, noin 0.8 ohmia, toisiopuolta ei. jos haluaa testata kipinää käyttäkää irrallista tulppaa koneen päällä (ERISTETYILLÄ PIHDEILLÄ) niin ja periaatteessa pitäs irrottaa suuttimien johdot ettei katti saa bensaa raakana. tosin on se sitä jo saanu jos kipinä karkuteillä. bonuksena saa muutaman vikakoodin.exät. n.50kpl joista
kymmenkunta mersua ja 4 bemaria.
nyt toyota 4runner
vikakoodinluvut ja syvemmätkin tutkiskelut onnistuu
useimpiin autoihin!
Comment
-
-
Ja eihän se nyt niin suotavaa ole nyppiä niitä puolien johtoja käynnissä, vaikka sitä monet tekevätkin. Huonolla tuurilla voi palaa jotain, ei niin halpaa....Tosin ei kyllä ittelläkään ole vielä mikään kärähtänyt- Muutamia riisejä
- Muutamia saksalaisia
- Ex E36 325im -92 coupe saksanpommi
- Ex E30 320i -84
Comment
-
-
Mulla kans e34 525 automaatin kanssa ehkä jotain onkelmia. Siis pelkästään N-vaihteella täristää persuuksissa. Ei pysähdyksissä esim. D:llä tai P:llä eikä mitään pätkimistä millään kierrosalueella. Tiedä sitten. Vika vai ominaisuus.Last edited by Tamzu; 30-01-2007, 21:28.BMW 730iA E32
BMW 525iA E34
Comment
-
-
Originally posted by KeDa21 View PostTai lakkaamalla puolien kumihatut voi myös estää mahdollisia läpilyöntejä..helppo ja edullinen ratkaisuAjossa:
G20 330E
Ex:
E30, E36, E46, E90, F20x3, F34, G21x2, IX3x2
Comment
-
-
Originally posted by Jukipuki View PostVoisiko tuota kyseistä toimenpidettä tarkentaa? Eli tuo osa nro. 3 ilmeisesti kyseessä?Last edited by KeDa21; 30-01-2007, 23:47.
Comment
-
-
Originally posted by Bemu500 View PostItellä ei luonto riittäs kokeileen moista. Enkä kyllä suosittele kenenkään muunkaan kokeilemaan, koska voihan se puola antaa siitä ulkokehältäkin läpi, tai ainakin luulisin näin. Menee kyllä vähä mutuiluksi mutta kuitenkin.
Mutta kannattaa muistaa että niin moni 4,4L V8 on korjaantunut kampiakselinasentotunnistimen uusimisella, ja ongelma on ollut vaan lämpimässä koneessa...
Comment
-
-
Originally posted by eizzi View PostOnko jollain tiedossa miten noiden puolien toimivuuden voi tarkistaa vai voiko muuta kuin vaihtaa kaikki..?? Monessa viesti ketjussa kehoitetaan tarkistamaat puolat jos on köyntihäiriöitä jollain kierrosalueella, mutta mieten niiden viallisuuden voi todeta? Ei viitsis kokeilemalla vaihtaa osia niin kauan kun löytyy se vihon viimeinen vaihdettavissa oleva euron osa..Se menee sit....
Comment
-
Comment