Announcement

Collapse
No announcement yet.

KONE TIPPU

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sievälä
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2004
    • 529
    • Mänttä

    KONE TIPPU

    Ei voi olla totta. Nyt sitten oli konehuoneessa revenny tukipalkki hitsaussaumasta ja kone oli puonnu 3-4 senttiä alaspäin Raidetangon pään suojakumit oli ainaki rikkonu mennessään ja muita vaurioita nyt selvitetään sitte. Onko kellään tietoo kuinka paljon enemmän toi e30 m3 tekniikka painaa kuin vakio 1.8 kaasarikone? Joutunu varmaan paikat vähän kovemmalle rasitukselle.

    Huomaa taas että ei kannata ostaa näitä tekniikanvaihtoja ku tulee tämmösiäkin tapauksia vastaan, menny kohta jo kuluviin osiin ja näihin ihme juttuihin sen verta rahaa pienen ajan sisällä että olis melkein jo aito E30 M3 tallissa näillä korjauskustannuksilla
    G11 740e msport-17
    G21 320D xdrive msport -19 TAXI

    www.taksisakarisievala.com
  • Carman
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2002
    • 676
    • Vilppula

    #2
    ETK:n mukaan 316 peruskone painaa 79kg ja M3 moottori 106kg.
    Jonkin verran painossakin eroa mutta kun tuota voimaa on vähän kuitenkin toiseen malliin ku alunperin niin kyllähän siinä paikat alkaa antautua, varsinkin kun ikää jo alkaa olla jo, syöpyyhän nuokin huomaamatta sisältäpäin.

    Comment

    • pmv
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2002
      • 2032
      • tornio

      #3
      Niin, eiköhän kyseessä ole kuitenkin se että etupalkki on saanut suomen suolakylvyistä tarpeekseen. Kyllä ne neloskoneen vibraatiot vie etupalkin hitsit dynaamisen rasituksen puolelle, jolloin kestoikä ei näissä olosuhteissa ole mikään mahdoton.

      Eiköhän tässä kannattaisi seuraavaksi nostaa kaikki M3:sta otetut osat siististi pois ja a)pistää osat myyntiin niitä tarvitseville tai b)etsiä parempi yli 15 vuotta vanha aihio mihin nuo kilkkeet laittaa.

      Kun kerran tekniikanvaihdoista on jo noin mairittelevia kokemuksia niin alkuperäisen samantasoisen pelin(325i, M535i) etsiminen ei kai olisi pöllömpi vaihtoehto. S14 koneesta saa varmasti aina hyvän hinnan.

      Comment

      • Esko
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2002
        • 11716
        • Kouvola

        #4
        tuskin ainakaan on painosta kiinni ku muilla kestää 325:n painonkin kevyesti...

        niinku pmv sano ni alkaa varmaan olemaan jo melko haperoa pellit ja saumat...

        Comment

        • Sievälä
          Bimmer Fanatic
          • Apr 2004
          • 529
          • Mänttä

          #5
          -

          Edit: Ei ollukaan vielä 325 palkki tulossa kun huollosta kyselin...

          Joku osaliike oli väittäny ettei sovi M3 kone 325 runkopalkkiin... Onko asian laita näin? Ainoo mistä vois jäädä kiikastamaan on noi kiinnikkeet. Alkuperästä M3 runkopalkkia tuskin löytää mistään purkaamoilta, ja uuden hinta on kuulemma vaatimattomat 462 eupparia + tietenki vielä kaikki työt päälle
          G11 740e msport-17
          G21 320D xdrive msport -19 TAXI

          www.taksisakarisievala.com

          Comment

          • Sievälä
            Bimmer Fanatic
            • Apr 2004
            • 529
            • Mänttä

            #6
            Vähällä tästä sittenkin selvittiin, kiitos Ritolan Sakulle, jolta sain aika edullisesti 325 palkin. Menihän se sitten ihan heittämällä paikoilleen. Töitten kanssa makso palkin vaihto suunnilleen 250 euroo, pelkäsin tosiaan ainaki reilut 2x niin isoo laskua, nyt jäis rahaa taas :juo , mutta kun ei oo tapana käyttää :lol: Autokin on muuten myynnissä jos se yhtään kiinnostaa, pm tänne päin tai soittaaki saa. En jaksa alkaa väsäämään tänne erillistä ilmotusta, kattokaa http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=130734
            G11 740e msport-17
            G21 320D xdrive msport -19 TAXI

            www.taksisakarisievala.com

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎