Originally posted by jv86
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 318i M40 röpöttää.
Collapse
X
-
Originally posted by jv86 View Postnyt tuli kurkattua venakopan alle...
olihan sieltä nokka kulunu (n.maks 0.4mm) eikä kaikissa "nenissä" ollu läheskään noin paljon... en oikein jaksais vielä uskoa et niin vähäinen kuluminen aiheuttaisi tuollaisia ongelmia kuin mun auto tekee.
täytyy vielä käyttää topselin päässä et näkis onko matolaatikossa tai muissa antureissa häikkää....
Comment
-
-
mitään mistään tietämättömänä vaan tuntuu et ei vois tehdä niitä oireita peltästään nokan kulumisen takia. toimii muuten paitsi ei kierrä ja poksuttelee putkessa täysillä kierroksilla. tuntuu et menis sytkä tai bensan saanti päin vittua.
aikanaan 2.0 foortin ohc:stä kun kurkkasin venakopan olle niin SE oli kulunu ja paljon, puuttui nostoa varmaan lähes 3mm eikä huomannu nissään muussa kuin et auto oli lähes yhtä laiska kuin 1.6
no perjantaina vien ton töpselin päähän nii nähdään et onko sähköissä vikaa... jos ne on kunnossa nii sitten varmaan täytyy uskoa et vika on kuluneissa nostajissa/nokassa.E36 325i
Comment
-
-
Ei se pelkkä nokka kulu vaan myöskin ne knasterit.levyt jotka tulee nostajan ja keinuvivun väliin.nokka,knasterit,nostajat,keinuvivut ja hihna kiristimineen kannattaa vaihtaa samalla kertaa.ei mikään kova homma.ite tehny ton operaation kaks kertaa perus työkaluilla omassa tallissa.Remmistä sen verran että kannattais vaihtaa 30000 kilsan jälkeen..Itellä auto oireili samalla tavalla ku sulla ja ku varmaan suurimmalla osalla M40 moottorin omistajalla.kannattaa kattoo sit et ne öljy reijät on auki öljyn jako putkes.jos ei niin uus nokka menee sudeks heti.Last edited by nahis; 22-11-2006, 15:43.BMW 320IM-86.BMW325IM-87.BMW 318I TOURING-92.VW Vento-96 td.
Comment
-
Comment