Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW 318i M40 röpöttää.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bmw Master
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 13155
    • Kokomo

    #16
    Originally posted by jv86 View Post
    nyt tuli kurkattua venakopan alle...

    olihan sieltä nokka kulunu (n.maks 0.4mm) eikä kaikissa "nenissä" ollu läheskään noin paljon... en oikein jaksais vielä uskoa et niin vähäinen kuluminen aiheuttaisi tuollaisia ongelmia kuin mun auto tekee.
    täytyy vielä käyttää topselin päässä et näkis onko matolaatikossa tai muissa antureissa häikkää...
    Jos sen sormella tuntee niin loppuhan se on.

    Comment

    • jappi
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2004
      • 206

      #17
      Originally posted by jv86 View Post
      nyt tuli kurkattua venakopan alle...

      olihan sieltä nokka kulunu (n.maks 0.4mm) eikä kaikissa "nenissä" ollu läheskään noin paljon... en oikein jaksais vielä uskoa et niin vähäinen kuluminen aiheuttaisi tuollaisia ongelmia kuin mun auto tekee.
      täytyy vielä käyttää topselin päässä et näkis onko matolaatikossa tai muissa antureissa häikkää...
      Joo joo, mutta kuinkahan paljon ne keinut mahtaa olla kuluneet .

      Comment

      • jv86
        Newbiemmer
        • Oct 2006
        • 8

        #18
        mitään mistään tietämättömänä vaan tuntuu et ei vois tehdä niitä oireita peltästään nokan kulumisen takia. toimii muuten paitsi ei kierrä ja poksuttelee putkessa täysillä kierroksilla. tuntuu et menis sytkä tai bensan saanti päin vittua.

        aikanaan 2.0 foortin ohc:stä kun kurkkasin venakopan olle niin SE oli kulunu ja paljon, puuttui nostoa varmaan lähes 3mm eikä huomannu nissään muussa kuin et auto oli lähes yhtä laiska kuin 1.6

        no perjantaina vien ton töpselin päähän nii nähdään et onko sähköissä vikaa... jos ne on kunnossa nii sitten varmaan täytyy uskoa et vika on kuluneissa nostajissa/nokassa.
        E36 325i

        Comment

        • nahis
          BTCF Member
          • Mar 2004
          • 162
          • vaasa

          #19
          Ei se pelkkä nokka kulu vaan myöskin ne knasterit.levyt jotka tulee nostajan ja keinuvivun väliin.nokka,knasterit,nostajat,keinuvivut ja hihna kiristimineen kannattaa vaihtaa samalla kertaa.ei mikään kova homma.ite tehny ton operaation kaks kertaa perus työkaluilla omassa tallissa.Remmistä sen verran että kannattais vaihtaa 30000 kilsan jälkeen..Itellä auto oireili samalla tavalla ku sulla ja ku varmaan suurimmalla osalla M40 moottorin omistajalla.kannattaa kattoo sit et ne öljy reijät on auki öljyn jako putkes.jos ei niin uus nokka menee sudeks heti.
          Last edited by nahis; 22-11-2006, 15:43.
          BMW 320IM-86.BMW325IM-87.BMW 318I TOURING-92.VW Vento-96 td.

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎