Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pakoputken paikkaus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dudeb
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2006
    • 240
    • Nowhere

    Pakoputken paikkaus

    Pakoputki vuotaa muutamasta kohdasta.. **kele... leima eessä. Onko turhaa ruveta pelleilemään tahnoilla ja nauhoilla? Pakkasta on välillä jo täällä 10 astetta.. pitääkö ne mitään?
  • Heguli 31
    BTCF Member
    • Oct 2004
    • 9990
    • KVLA

    #2
    Jos putki vuotaa useasta kohdasta on se luultavasti jo aika haperoa,vai?Et kertonut mistä autosta on kyse,mutta luulisin järkevimmäksi vaihtoehdoksi tuon hauraan putken uusimisen.

    Comment

    • Rockford
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2004
      • 8028
      • Pinsiö

      #3
      Originally posted by Heguli 31 View Post
      Jos putki vuotaa useasta kohdasta on se luultavasti jo aika haperoa,vai?Et kertonut mistä autosta on kyse,mutta luulisin järkevimmäksi vaihtoehdoksi tuon hauraan putken uusimisen.
      Samoilla linjoilla. Jos noinkin huonolta tuntuu, niin vaihda koko putki. Jos taas vuotaa liitoksista, niin kiristä ne. Putki on niin halpaa tavaraa metrisenä, joten eipä sitä vanhaa paljon kannata tinailla. Ja kerran kun tekee kunnolla, niin ei tarvitse ihan heti taas värkkäillä. Kaikkia patentteja on tullut nähtyä vuosien varrella; mm. eräässä autossa oli pakoputki tiivistetty liitoksesta betonilla ja verkolla Ja oli aitoa tavaraa, eikä sitä putkiston asennus/paikkausmähnää. Myös tölkkiin ja klemmareihin on törmätty Patenteista patentein on kuitenkin vuodon päälle vetää ilmastointiteippiä ja johan pitää... Mukavahan näitä sitten on nauraen korjailla.
      -Dodge Charger -73
      -Mercedes-Benz GLK
      -VW Transporter

      Comment

      • dudeb
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2006
        • 240
        • Nowhere

        #4
        Originally posted by Rockford View Post
        Samoilla linjoilla. Jos noinkin huonolta tuntuu, niin vaihda koko putki. Jos taas vuotaa liitoksista, niin kiristä ne. Putki on niin halpaa tavaraa metrisenä, joten eipä sitä vanhaa paljon kannata tinailla. Ja kerran kun tekee kunnolla, niin ei tarvitse ihan heti taas värkkäillä. Kaikkia patentteja on tullut nähtyä vuosien varrella; mm. eräässä autossa oli pakoputki tiivistetty liitoksesta betonilla ja verkolla Ja oli aitoa tavaraa, eikä sitä putkiston asennus/paikkausmähnää. Myös tölkkiin ja klemmareihin on törmätty Patenteista patentein on kuitenkin vuodon päälle vetää ilmastointiteippiä ja johan pitää... Mukavahan näitä sitten on nauraen korjailla.



        Eli putki ei ole yhtää haperoa.. vaan se on hiottu ja hitsattu vasta. Eli ruostetta ei ole.
        Kaverilta jäi pari 3 pikku kohtaa huomaamatta mistä päästää ilmaa(amatööri).. nyt vaan ongelma et miten tuon paikkais väliaikasesti nopeiten. Hitsaus ei ole nyt vaihtoehto eikä pöntön vaihto.

        -thks

        Comment

        • veka
          Bimmer Rookie
          • Oct 2005
          • 86
          • Pori

          #5
          Eiköhän ne tahnat sevverra pidä et saat leiman!
          Varmaa on, että totuudenpuhuja paljastuu aina!

          Comment

          • Mosse535i
            Bimmer Rookie
            • Apr 2006
            • 72
            • Ähtäri

            #6
            Se nauha saattaa olla paras vaihtoehto jos putki vaan vuotaa eikä vaimennin.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎