Eli miten? Niillä kuudella 8mm:n pultilla vain onko viellä tuolla isolla pultilla mikä tulee kampuran päähän jossa momentti oli kai 410Nm? Tuli hieman epäselvyyttä hakua luettaessa? Että onko omassa dampperi oikein paikoillaan kylläkin samallalailla kuin ennen mut onko joku joskus laittanut väärin. Tuosta kuvasta http://www.realoem.com/bmw/showparts...35&hg=11&fg=18
ymmärtäisin että tulee kiinni vain 8 millisillä mutta tästä tekstistä saisin erinlaisen käsityksen jonka löysin haulla.
Katoppa ensin öljypohjan ruuvit että ne on kiinni. Kyllähän siinä stefan vaihdossa saa vähän hommia tehdä, nimittäin pelkästään sen dampperin kiristysmomentti on 410Nm ja se siitä on saatava tieltä pois. Sitä en osaa sanoa voiko sen stefan vaihtaa ilman että ottaa jakopäänkopan alapuoliskon irti vai ei (luulisin että voi), mutta joku M50 moottoriin ko. homman tehnyt varmaan tietää.
Tosiaan itsellä taitaa tulla eteen tuo öljypohjantiivisteen ja kampuran stefan vaihto. Että vinkkejä saa antaa jos joku on vaihtanut.
ymmärtäisin että tulee kiinni vain 8 millisillä mutta tästä tekstistä saisin erinlaisen käsityksen jonka löysin haulla.
Katoppa ensin öljypohjan ruuvit että ne on kiinni. Kyllähän siinä stefan vaihdossa saa vähän hommia tehdä, nimittäin pelkästään sen dampperin kiristysmomentti on 410Nm ja se siitä on saatava tieltä pois. Sitä en osaa sanoa voiko sen stefan vaihtaa ilman että ottaa jakopäänkopan alapuoliskon irti vai ei (luulisin että voi), mutta joku M50 moottoriin ko. homman tehnyt varmaan tietää.
Tosiaan itsellä taitaa tulla eteen tuo öljypohjantiivisteen ja kampuran stefan vaihto. Että vinkkejä saa antaa jos joku on vaihtanut.
Comment