Muutoin vakio 325i M50, eivanos, käytös lastulla oli kaupunkicruisailuun kyllä parempi. Kone jaksoi vääntää heti tyhjäkäynniltä lähtien, aivan kuin tilavuutta olisi ollut enempikin. Matalilla 1000-1500r rundeilla jaksoi kummasti jorotella isoilla vaihteilla muun liikenteen mukana - ilman lastua vaati jo pykälää pienempää ja eri lailla kierroksia jo kytkintä nostettaessakin. Isoilla kierroksilla eroa ei juuri huomannut, kun se vaatiisi jo kireempää nokkaa tms. Kulutus oli arviolta n. 1/2-1L pienempi, johtuen ehkä just tuosta polkemisen tarpeettomuudesta pienemmillä nopeuksilla kaupungissa, jossa tuli ajettua paljon.
Eron huomasi vaihdettuani takaisin vakiolastuun (kärry myytiin). Kiersi aivan yhtä nätisti silläkin, mutta alavääntö katosi eli normaalia M50 käytöstä. Onko apuva vai ei, riippuu kai toki vähän lastustakin... jotkut Schrickin kireemmät nokat ja hyvä lastu lienee se todellista hyötyä tuova "pulttaa kiinni" ratkaisu. Vapaavirtausfiltterit, tehoputket tms. tuhlaa rahas shitti tuskin tuo muuta kuin lisää meteliä kylälle ja kuskille "v...u, kyllä lähtee" 8)
Eron huomasi vaihdettuani takaisin vakiolastuun (kärry myytiin). Kiersi aivan yhtä nätisti silläkin, mutta alavääntö katosi eli normaalia M50 käytöstä. Onko apuva vai ei, riippuu kai toki vähän lastustakin... jotkut Schrickin kireemmät nokat ja hyvä lastu lienee se todellista hyötyä tuova "pulttaa kiinni" ratkaisu. Vapaavirtausfiltterit, tehoputket tms. tuhlaa rahas shitti tuskin tuo muuta kuin lisää meteliä kylälle ja kuskille "v...u, kyllä lähtee" 8)
Comment