esim 318i:ssä oleva getrag 240/5.40 bmo ----> sopii m42 perään
240/5.62 tbcu ---> sopii myös m42 perään ja tätä lootaa on ollu ainakin 318i:ssä sekä 318is:ssä, jos meinaa pilkun tarkkaan saada nuo varaosanumerot täsmäämään.
Pahoittelen sekaista kirjoitusta
Last edited by bmwm5e28; 05-12-2006, 01:10.
Reason: koodi väärin
Ja yksi versio esiintyy molemmissa moottoreissa (getrag 240/5.62 tbcu -grooved ball bearing), meinaan jos haluat varaosanumerot täsmäämään tekniikan vaihtoa ajatellen.
Kiitoksia vastauksista, nyt vain laatikon metsästykseen, !!
Paljokos Rocla tahtoo lootasta??
Laatikossa ei ole vaihdevivustoa, kardaani löytyy, ajettu +300tkm sillä autolla, josta purin, ei tietoa onko ko. auton alkuperäinen laatikko, ei rutissut eikä huutanut.
50e laatikko+kardaani, ei vaihdevipuja.
Kuljetushan tuossa tietysti maksaa, varmaan löytyy "omasta kylästäkin" jos jaksaa etsiä.
Eli olis sellainen ongelma että, mikähän laatikko sopii tuon m42 moottorin perään, onko samaa sukua kuin m40 moottorit??
Vai onko eri pulttijako kytkinkopissa??
Ja vielä tähän lisäten
Onko missään muissa moottoreissa samalla jaolla laatikon kiinnitys ja mites akselin booritus, onko erilaisia?
Toi vakio laatikko on ilmeisesti 240, onko mahdollista laittaa 260?
eli pystyykö kykinkopat vaihtaa kuten opeleissa R25<>R28 ??
Comment