Purin oman M20B25 motin ja p'"#'aahan sieltä sisältä löyty.
6- ja 5-sylinterin kk laakerit aivan sököt ja jopa pyörineet kk alapäässä. Kampiakselissa jälkiä eli pitäis koneistaa/hiotuttaa. Myös 6 sylinterin ylin männänrengas 4 osassa. Ei onneksi jälkiä sylinterissä.
Missä kannattais koneistuttaa/ hiotuttaa Itä-Suomessa (Kuopio-Iisalmi lueella)? Paljonko kustantais per kaula? Meinasin hiotuttaa kk ja pukkilaakereiden kohdat -0.25 mittaan.
Sitten vielä kiertokankien alapäästä sen osien merkeistä. Kiertokangen yläpään alaosassa on merkit 2, 3, B ja sitten osanumero. Sen vastakappaleessa taas on samat merkit. Tuleeko näiden olla samalla kohtaa? Jossakin ne oli kohdakkain, ja jossakin ei. Onko väliä?
6- ja 5-sylinterin kk laakerit aivan sököt ja jopa pyörineet kk alapäässä. Kampiakselissa jälkiä eli pitäis koneistaa/hiotuttaa. Myös 6 sylinterin ylin männänrengas 4 osassa. Ei onneksi jälkiä sylinterissä.
Missä kannattais koneistuttaa/ hiotuttaa Itä-Suomessa (Kuopio-Iisalmi lueella)? Paljonko kustantais per kaula? Meinasin hiotuttaa kk ja pukkilaakereiden kohdat -0.25 mittaan.
Sitten vielä kiertokankien alapäästä sen osien merkeistä. Kiertokangen yläpään alaosassa on merkit 2, 3, B ja sitten osanumero. Sen vastakappaleessa taas on samat merkit. Tuleeko näiden olla samalla kohtaa? Jossakin ne oli kohdakkain, ja jossakin ei. Onko väliä?
Comment