No niin tarkoitus olisi tehdä tuohon M21:seen pieni perusremontti
säätää venttiilit,kellottaa pumppu,tarkistaa kampi/nokka perusajoitus,
uusia jakopään osat sekä korjata jakopäästä öljyvuoto,
joka oletettavasti tulee kampiakselin stefalta.
Kysymäs kuuluukin miten/onko bmw_llä oma erikois työkalunsa
kampiakselin lukitsemiseen jotta tuo ns.kuningas pultti saadaan auki,sehän
nyt luonnollisesti on pakko irrottaa kun vaihdan stefan/laipan tiivisteen.
Yhtenä vaihtoehtona on pulttimopo mutta en ensihätään aio purkaa
syyläriä/ilmastoinnin kennoa edestä pois.
Muistanko väärin mutta lukittiinko tuo kampi/vp jolloin tapilla sieltä vp;n
päästä?
säätää venttiilit,kellottaa pumppu,tarkistaa kampi/nokka perusajoitus,
uusia jakopään osat sekä korjata jakopäästä öljyvuoto,
joka oletettavasti tulee kampiakselin stefalta.
Kysymäs kuuluukin miten/onko bmw_llä oma erikois työkalunsa
kampiakselin lukitsemiseen jotta tuo ns.kuningas pultti saadaan auki,sehän
nyt luonnollisesti on pakko irrottaa kun vaihdan stefan/laipan tiivisteen.
Yhtenä vaihtoehtona on pulttimopo mutta en ensihätään aio purkaa
syyläriä/ilmastoinnin kennoa edestä pois.
Muistanko väärin mutta lukittiinko tuo kampi/vp jolloin tapilla sieltä vp;n
päästä?
Comment