Paljonko voi ottaa lohkon yläpinnasta ja kannesta pois ennen kuin tulee ongelmia yhteen osumisen tai liian suuren puristussuhteen kanssa?
Lohkona on b23, josta otettiin tiivistepinnasta 0,5mm syöpymien ja naarmujen takia. Kanneksi tulee b20 (L-jet), josta otettu 0,20mm pois. Nokka ja venttiilit on vakioita.
Kampura on b23 ja männät 9,5 puristeidet.
Osaako joku suoriltaan sanoa tuleeko noin pienillä muutoksilla ongelmia?
Tai vaihtoehtoisesti paljonkohan männän ja venttiilin väliin pitää jäädä väliä, jos rupean noita mittailemaan? Mikä on paras tapa noita mittailla?
Yhdestä moottorista tarkistin välykset sinitarralla. Sinitarraa männän päälle ja kansi päälle vanhan tiivisteen kanssa. Sitten pyöräytin konetta pari kierrosta ja katsoin sinitarrasta paljonko jäi välystä. Kertokaahan joku helpompi konsti.
Lohkona on b23, josta otettiin tiivistepinnasta 0,5mm syöpymien ja naarmujen takia. Kanneksi tulee b20 (L-jet), josta otettu 0,20mm pois. Nokka ja venttiilit on vakioita.
Kampura on b23 ja männät 9,5 puristeidet.
Osaako joku suoriltaan sanoa tuleeko noin pienillä muutoksilla ongelmia?
Tai vaihtoehtoisesti paljonkohan männän ja venttiilin väliin pitää jäädä väliä, jos rupean noita mittailemaan? Mikä on paras tapa noita mittailla?
Yhdestä moottorista tarkistin välykset sinitarralla. Sinitarraa männän päälle ja kansi päälle vanhan tiivisteen kanssa. Sitten pyöräytin konetta pari kierrosta ja katsoin sinitarrasta paljonko jäi välystä. Kertokaahan joku helpompi konsti.
Comment