Kysymys, eli mitenkäkö tuon motronikin aivot toimii? Mittasin kaasuläpän sentotunnistimen ja sain seuraavia :
täysin kiinni - 0 ohm
osakaasu - ääretön ohm
täysin auki - ääretön ohm (pitäisi olla 0ohm)
eli tuo on siis rikki.
Mutta, katkaiseeko tuo motronik kipinän koneelta (tai ei anna sitä) jos tuo TPS anturi on sökönä?
Kipinää auto ei saa, testasin sen irtotulpalla venttiili kotelon kantta vasten.
Puola on ok, mitattu ensio käämi 0.8 ohm ja toisio käämi 5400 ohm.
Kampiakselin asentotunnistin antaa 504 ohm pinnien 1-2 välistä (mitatttu anturilta).
Bensa haisee kun koittaa startata, pyörittää iloisesti sen mukaan kuin paljon virtaa akussa on. Ei edes yritä tärähtää tulille.
täysin kiinni - 0 ohm
osakaasu - ääretön ohm
täysin auki - ääretön ohm (pitäisi olla 0ohm)
eli tuo on siis rikki.
Mutta, katkaiseeko tuo motronik kipinän koneelta (tai ei anna sitä) jos tuo TPS anturi on sökönä?
Kipinää auto ei saa, testasin sen irtotulpalla venttiili kotelon kantta vasten.
Puola on ok, mitattu ensio käämi 0.8 ohm ja toisio käämi 5400 ohm.
Kampiakselin asentotunnistin antaa 504 ohm pinnien 1-2 välistä (mitatttu anturilta).
Bensa haisee kun koittaa startata, pyörittää iloisesti sen mukaan kuin paljon virtaa akussa on. Ei edes yritä tärähtää tulille.
Comment