Olen yrittänyt searchilla etsiä juttua eri kytkin vaihtoehdoista M20B25 turbolle. Vaihtoehtoja tuntuu olevan yhtäpaljon kuin foorumille rekisteröityneitä.
Aina löytyy "halpa ja hyvä" ja ääripää "sika kallis ja saatanan hyvä". Mikä olisi "riittävän hyvä järkihintaan" M20B25 turbolle, missä olisi tehotavoite aluksi luokkaa 250hv. Onko vakio asetelma+MopoSport sintteri OK, vai olisiko M3 massalevy järkevämpi? Käyttö olisi hieman kaupunkia, enemmän pitkää matkaa ja sitten satunnaisesti ratapäiviä. Kokemuksia eri seteistä ja kustannuksia haen tässä.
Sitten moottorinohjauksesta samaan 2.5 T -projektiin. Meinasin ensin laittaa Megan, mutta en nyt samaan syssyyn tuon ahtamisen kanssa jaksa alkaa sen Megan kanssa takkuamaan. Omassa autossa on jo valmiina 535 ilmamäärämittari ja muutettu lastu. En tiedä onko entinen omistaja myös vaihtanut isommat suuttimet (enpä muistanu kattoa kun olin koneen äärellä kasaamassa sitä) ja nyt olen hieman kaukana koneesta ja en voi tarkastaa niiden kokoa.
Olen jo ostanut isommat 380cc suuttimet. Voiko 250hv tehoihin saada hyvät säädöt vakio Motronicilla, vakio suuttimilla, vakiolastulla ja ahdon mukaan säätyvällä bensanpaineen säätimellä? Ostoslistalla olisi tuolloin vain tuo muuttuva bensanpaineen säädin. Vai pitääkö laittaa isommat suuttimet ja uusilastu? Pitääkö tällöin olla ahdon mukaan säätävä bensanpaineensäädinkin?
Tulevaisuudessa ja motin pyseässä ekan kesän kasassa niin laitan paremman ohjauksen. Onko se sitten Hestec tai Mega tai mikä, niin selviää ensisyksynä hillon mukaan. Eli haen nyt ensimmäiseksi kesäksi taas sitä riittävän hyvää ja toimivaa ratkaisua.
Aina löytyy "halpa ja hyvä" ja ääripää "sika kallis ja saatanan hyvä". Mikä olisi "riittävän hyvä järkihintaan" M20B25 turbolle, missä olisi tehotavoite aluksi luokkaa 250hv. Onko vakio asetelma+MopoSport sintteri OK, vai olisiko M3 massalevy järkevämpi? Käyttö olisi hieman kaupunkia, enemmän pitkää matkaa ja sitten satunnaisesti ratapäiviä. Kokemuksia eri seteistä ja kustannuksia haen tässä.
Sitten moottorinohjauksesta samaan 2.5 T -projektiin. Meinasin ensin laittaa Megan, mutta en nyt samaan syssyyn tuon ahtamisen kanssa jaksa alkaa sen Megan kanssa takkuamaan. Omassa autossa on jo valmiina 535 ilmamäärämittari ja muutettu lastu. En tiedä onko entinen omistaja myös vaihtanut isommat suuttimet (enpä muistanu kattoa kun olin koneen äärellä kasaamassa sitä) ja nyt olen hieman kaukana koneesta ja en voi tarkastaa niiden kokoa.
Olen jo ostanut isommat 380cc suuttimet. Voiko 250hv tehoihin saada hyvät säädöt vakio Motronicilla, vakio suuttimilla, vakiolastulla ja ahdon mukaan säätyvällä bensanpaineen säätimellä? Ostoslistalla olisi tuolloin vain tuo muuttuva bensanpaineen säädin. Vai pitääkö laittaa isommat suuttimet ja uusilastu? Pitääkö tällöin olla ahdon mukaan säätävä bensanpaineensäädinkin?
Tulevaisuudessa ja motin pyseässä ekan kesän kasassa niin laitan paremman ohjauksen. Onko se sitten Hestec tai Mega tai mikä, niin selviää ensisyksynä hillon mukaan. Eli haen nyt ensimmäiseksi kesäksi taas sitä riittävän hyvää ja toimivaa ratkaisua.
Comment