Elikkä uskoisin että on aika vaihtaa tulpat! Nyt kysyn että mitkä tulpat kannattaa laittaa? Ja mitä suosittelete ja mitä itse käytätte? Moottoria on jonkinverran viritetty, eli varmaa ei iha vakio biltema tulpat oo iha parhaat mahdolliset:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mitkä sytytystulpat M10B18 koneeseen?
Collapse
X
-
Originally posted by Martti.Kaij View Postmitkä tulpat kannattaa laittaa? Ja mitä suosittelete ja mitä itse käytätte? Moottoria on jonkinverran viritettyKun synnyin, sain valita, haluanko olla fantastinen sängyssä vai hyvän muistin.. perhana, nyt unohdin mitä minun piti sanoa!
PT palvelut sekä valmispaketit vuosien kokemuksella
-
-
Originally posted by samtheMan View PostMitä viriä? Boschia kehiin vaan!
Okej eli bosch. Pitää harkita:thinkE46 328i
REDLINE OILS
UUC Motorwerks
Comment
-
-
Originally posted by Martti.Kaij View PostOkej eli bosch. Pitää harkita:thinkKun synnyin, sain valita, haluanko olla fantastinen sängyssä vai hyvän muistin.. perhana, nyt unohdin mitä minun piti sanoa!
PT palvelut sekä valmispaketit vuosien kokemuksella
Comment
-
-
Originally posted by samtheMan View PostTietty tuolla on tarjolla myös noita Briskin tulppiakin. Tosin niistä ei tietoa mitä pitää sisällään. Myyntipuheissa ainakin suosittelevat viriautoihin. :think
Boschi ois ainaki niiku "laatu" merkki mut ku ois niiku tarkotus hankkia semmoset tulpat millä sais "tehokkaamman" sytytyksen ja palamista parannettua.E46 328i
REDLINE OILS
UUC Motorwerks
Comment
-
-
Originally posted by Martti.Kaij View PostWeberin 45 tuplat, cat cams 299 nokka, mahlen takomännät, 2l kampiakseli ja peltipakosarja ja sen jatkeena omatekoinen putkisto. Penkitys 1.2 jäälin autosäädössä, jotain 170 hp ois odotus.
Okej eli bosch. Pitää harkita:think
Comment
-
-
Brisk
Tossa selailin briskin sivustoilla sekä niiden jälleenmyyjien sivuilla, Iridium Racing malli maksaa 16€/kpl ja noita pitäs ostaa 4 eli hintaa tulis tulpille 64€:think laskin tossa et sillä rahalla voi ostaa 37 kpl noita boschin 1.7€ tulppia. Onko noilla tulpilla sit iha oikeesti nii suuri merkitys noissa virimoottoreissa et niistä kannattaa maksaa?
Mikä tulppa noista sopii toho M10B18 koneeseen?
DOR14IR Hinta 16,00 €/kpl
DOR12IR (denso 22) Hinta 16,00 €/kpl
DOR10IR (denso 24) Hinta 16,00 €/kpl
DOR08IR Hinta 16,00 €/kplE46 328i
REDLINE OILS
UUC Motorwerks
Comment
-
-
Originally posted by Martti.Kaij View PostTossa selailin briskin sivustoilla sekä niiden jälleenmyyjien sivuilla, Iridium Racing malli maksaa 16€/kpl ja noita pitäs ostaa 4 eli hintaa tulis tulpille 64€:think laskin tossa et sillä rahalla voi ostaa 37 kpl noita boschin 1.7€ tulppia. Onko noilla tulpilla sit iha oikeesti nii suuri merkitys noissa virimoottoreissa et niistä kannattaa maksaa?
Mikä tulppa noista sopii toho M10B18 koneeseen?
DOR14IR Hinta 16,00 €/kpl
DOR12IR (denso 22) Hinta 16,00 €/kpl
DOR10IR (denso 24) Hinta 16,00 €/kpl
DOR08IR Hinta 16,00 €/kpl
M10-koneen virittämisestä mitään tiedä, mutta itse lähtisin kokeilemaan noilla Boscheilla (vaikka sitten niillä vähän kalleemmilla SuperPlussilla). Sitten jos tulee ongelmia sytytyksessä, mitä kyllä vähän epäilen, niin alkaisin miettimään kalliimpia tulppia.
Comment
-
-
Originally posted by SledgeHammer82 View PostBoschiltakin löytyy siis noita "parempia" tulppia. Teknarissa muuten testattiin joskus noita Briskin tehotulppia kolmosgolffiin. Sai ne pari heppaa lisää tehoa penkissäkin näkymään, mutta seuraavassa vedossa suli tulpanjohdot kun ne oli mitoitettu vakiotulpille.
M10-koneen virittämisestä mitään tiedä, mutta itse lähtisin kokeilemaan noilla Boscheilla (vaikka sitten niillä vähän kalleemmilla SuperPlussilla). Sitten jos tulee ongelmia sytytyksessä, mitä kyllä vähän epäilen, niin alkaisin miettimään kalliimpia tulppia.E46 328i
REDLINE OILS
UUC Motorwerks
Comment
-
Comment