Eli sellanen on vikana, että laatikosta kuuluu samanlaista "vinkunaa" kuin pakista myös kaikilla muilla vaihteilla paitsi nelosella. Onko mitään tietoa mistä moinen voisi johtua.
Autona siis M5 3.6 -91
Taannoin jäi mäkin parkkikseen nätit öljyläikät kun läksit siitä, tiedä sit oliko sun autosta vai jostain muusta, mut saattas esim tukea tota vaihteiston kuivumista...
Vaihdoin tossa noin kuukaus sitten öljyt lootaan, tuli kuulemma ihan oikea määrä ja näytti hyvältä. Laatikon stefa tosin vuotaa hieman, mutta tiputtaa läikän silloin tällöin että tuskin on laatikko ihan kuivaks päässy.
[quote="O-K"]Eli sellanen on vikana, että laatikosta kuuluu samanlaista "vinkunaa" kuin pakista myös kaikilla muilla vaihteilla paitsi nelosella. Onko mitään tietoa mistä moinen voisi johtua.
Autona siis M5 3.6 -91[/mulla on ihan sama vika nelonen on ainoa mikä ei vingu 525-90 laatikkon meni 7dl öljyä elikkä siell ei ollut kuin noin 5 dl jäljellä eikä hiljentynyt lisäyksen jälkeen varmaan joku laakeri tai useampi saanut siipeensä
Sieltäpä hyvinkin, ainoo vaan että ovipahvit ihan risat (ei ole kiinni) ja hanskalokero aika väsähtäny, mut noita keskikonsolin osia mä oikeestaan halusinkin...
Sieltäpä hyvinkin, ainoo vaan että ovipahvit ihan risat (ei ole kiinni) ja hanskalokero aika väsähtäny, mut noita keskikonsolin osia mä oikeestaan halusinkin...
Ovipahvien kyynärsyvennysten kulmat olivat ainakin vedelleet aika huolella. Johtui varmaan siitä että ne oli maalattu harmaasta mustaksi jossain vaiheessa. Eipä noista muuhun olisi ollut kuin hifistelyprojektin aihioksi. Hanskalokeron piti kyllä olla ihan kuosissaan. Liekkö sitten vaihtunut jossain vaiheessa. Annoin tuon oman sisustan vaihdossa M3 -sisustaan. Kojelautaa lukuunottamatta vaihtui kaikki. Ja nuo jalopuut oli mistaakseni oikeaa puuviilua eikä mitään tarra/muovi viritelmää.
Bad whiskey is better than wine
---------------------
Comment