Jos sulla on yhtään kokemusta autoremontista ni teet sen pahvin vaihdon ihan ite.Ei oli edes paha homma.Kansi johonkin koneistamoon painetestaukseen ja jos se on ehjä niin tasohioa se.Yläpään tiiviste sarja on noin 100 egee ja saman verran maksaa se koneistus+testaus.Eli jos se kansi ei ole halki ni ei se o kallis homma
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20, Kannen tiiviste palannut.
Collapse
X
-
Originally posted by timpa View PostJos sulla on yhtään kokemusta autoremontista ni teet sen pahvin vaihdon ihan ite.Ei oli edes paha homma.Kansi johonkin koneistamoon painetestaukseen ja jos se on ehjä niin tasohioa se.Yläpään tiiviste sarja on noin 100 egee ja saman verran maksaa se koneistus+testaus.Eli jos se kansi ei ole halki ni ei se o kallis homma
Jaaa.. ei kyllä kertakaan tullut tommosta juttua, Mut kiitos, nyt voi kysyä tarkemmin miten vois vaihtaa sen pahvin...
Eka bmw...
Comment
-
-
Suosittelen kanssa vaihtamaan kaikki yläpään tiivisteet itse jos vain on aikaa. Itellä makso toi täydellinen yläpään tiiviste setti 94,60€ ja oli vielä Reinz - merkkinen, eli hyvt tiivisteet. Iteltä toi vaihto sujui ihan hyvin vaikka en auton koneesta kovin perus tietämystä enempää tiedä. Koko projekstin hinnaksi mulla muodostui:
Syyläri 40€+rahti (varmuuden välttämiseks)
Tiivisteet 94,60€
Tasohionta 35€
Yhteensä 169,60
Eli kun itse teet niin säästät siinä aika paljon!Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Originally posted by |foder| View PostSuosittelen kanssa vaihtamaan kaikki yläpään tiivisteet itse jos vain on aikaa. Itellä makso toi täydellinen yläpään tiiviste setti 94,60€ ja oli vielä Reinz - merkkinen, eli hyvt tiivisteet. Iteltä toi vaihto sujui ihan hyvin vaikka en auton koneesta kovin perus tietämystä enempää tiedä. Koko projekstin hinnaksi mulla muodostui:
Syyläri 40€+rahti (varmuuden välttämiseks)
Tiivisteet 94,60€
Tasohionta 35€
Yhteensä 169,60
Eli kun itse teet niin säästät siinä aika paljon!
Ei muuta ku kansi koeponnistukseen/oikasuun ja momenttiavainta lainaamaan
2 litran ohc turbo, 3/4 puhaltimella sierra jättää sen!
Comment
-
-
Originally posted by hednam View PostOishan ne pultitkin hyvä vaihtaa + jakopään remmi/kiristin ellei oo informaatiota millon vaihettua mutta parin sadan remonttihan tuo on jos vähänkään pysyy meisseli kädessä.
Ei muuta ku kansi koeponnistukseen/oikasuun ja momenttiavainta lainaamaan
Mikä siinä voi olla!? ei se kuulema voi mennä niin nopeasti taas,
ainakin mitä oon huomannu vähän aikaa sitten niin syylärin korkki oli paskana, eli tiivisteen oli rikki, (voisko olla siinä syy että noin nopeesti taas palanut toi kannentiiviste) oon vaihtanut sen korkkin , mutta liian myöhästä, Nyt ei mitään tietoa onko sitten koko kansi halki, jos on niin 900eu ei riitää!Kyllä nyt rupee hermot mennä niin että... ajan kohta päin seinää.
Tietenkin se voi johtua siitä että edellinen omistaja ei vaan osaanut ajaa.. :(Last edited by Sasha; 29-01-2007, 16:11.
Comment
-
-
Jos kantta ei ole suoristettu viime rempassa palaa tiiviste nopeasti...jäähdytysjärjestelmässäkin voi olla jotain vikaa jos tota tahtia hajoaa..
Ton ikäseen autoon kannattaa käydä kysymässä vähän ajettua takuu vaihtomottia joltain pajalta paikalleen vaihettuna.. vanhan motin ehjistä osista saa hyvitystä ja tulee paljon halvemmaksi kun kalliit kansityöt, ehjä sylinterikansi, tiivisteet pultit ym. pikkunippelit
Comment
-
-
Joo kävin tossa vaikka missä..(2 muuta kojaamoa + himo kantanen (jyväskylän paras ja hinta laatu hyvä)
niin kaikki ihmetteli, että kone kuitenkin toimii normaalisti, pakoputkesta ei tule höyryä/savua, lämpötilat pysyy normaalina, puhallin puhaltaa kuuma ilmaa, auto käynnistyy heti vaikka -20 ilman lämmitystä.
mutta jäähdytymessä on öljyä, ja öljy häviää aika nopeasti jonnekin.
joten nyt pitää kokeilla puhdistaa koko jäähdytys järjestelmän.
jos sen jälkeen kuitenkin ilmestyy öljyä niin - kannen tiiviste.
katsotaan miten käy...Last edited by Sasha; 30-01-2007, 12:54.
Comment
-
-
Originally posted by Sasha View PostJoo kävin tossa vaikka missä..(2 muuta kojaamoa + himo kantanen (jyväskylän paras ja hinta laatu hyvä)
niin kaikki ihmetteli, että kone kuitenkin toimii normaalisti, pakoputkesta ei tule höyryä/savua, lämpötilat pysyy normaalina, puhallin puhaltaa kuuma ilmaa, auto käynnistyy heti vaikka -20 ilman lämmitystä.
mutta jäähdytymessä on öljyä, ja öljy häviää aika nopeasti jonnekin.
joten nyt pitää kokeilla puhdistaa koko jäähdytys järjestelmän.
jos sen jälkeen kuitenkin ilmestyy öljyä niin - kannen tiiviste.
katsotaan miten käy...
Comment
-
Comment