Sori,mutta en oo ehtiny kysymään vieläkään siltä kaverilta sitä remonttia. Mut epäilen nyt kumminkin että ei jouda ihan lähiaikoina,kun se alkaa laittamaan omaa jokkis kadettia kevään kahinoita varten ja laittaa vielä tuohon mun viis satkuun kans homman kuntoon.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20, Kannen tiiviste palannut.
Collapse
X
-
Originally posted by Lötkö View PostSori,mutta en oo ehtiny kysymään vieläkään siltä kaverilta sitä remonttia. Mut epäilen nyt kumminkin että ei jouda ihan lähiaikoina,kun se alkaa laittamaan omaa jokkis kadettia kevään kahinoita varten ja laittaa vielä tuohon mun viis satkuun kans homman kuntoon.
Comment
-
-
Hei hei hei!!! nyt oon vaihtanut nesteet /puhdistanut jäähdyttimen, ei se kuitenkaan ihan täydellisesti onnistunut koska on aika vaikea saada kaikki paskaa mitä siellä jäähdytimessä oli.,(oli kyllä vaikea toi ilmaus tehdä :/ aika kauan se vie aikaa, mut ILMAUS on aika tärkeä.) mut kuitenkin , nyt on uudet nesteet.
Tuntuu että ei ne vuota eikä häviä mihinkään,
No niin toinen asia mitä on tapahtunut., Niin ku oon sanonnut että öljy häviä enkä tiedä mistä, niin nyt tiedän,
Moottorin alakanta on ihan öljyssä (näyttää siltä että tiivisteet pettää) noo sitten ku oon lisäänyt öljyä 5w-40 tai jotain sinne päin niin vuota oli raju.(enne oli 10w-40 öljy) Ja ku auto oli käynnissä vain silloin öljy vuottanut!!
ja se on vuottanut öljypaine anturista!! Eli siis olin auton alla, niin sain se piuhan irti joka menee ilmeisesti ajotietokoneeseen. niin sieltä öljy valui vaikka kuinka paljon, mut kuitenkaan en saanut sen anturin pois, koska ei ollut sopivaa työkalua (22 hylsy avain, "putki") Ja viikon alkupuolella yritän vaihtaa sen anturin.
SIIIS tuntuu siltä että ei tarvikkaan tehdä mitään kannen vaihtoa tai kansi vaihtoa. jos se vain anturi.
Tähän asti oli vikana (seuraakasena kannen tiivisteen oireet)
1)Syylärin korkki. (edellinen omistaja ei varmaan huomannut sitä ja laitanut jotain ainetta sinne joka näyttää öljyltä ?)
2) anturi (josta on vaikea saada selvä mihin öljy häviää)
Jos se on vain niistä kiinni niin kustannukset: korkki 15 eu (KL) Anturi (7.50eu)
Toivottavasti se menee noin niinkuin mä ajattelenLast edited by Sasha; 03-02-2007, 22:51.
Comment
-
-
No niin nyt oon vaihtanut ton anturin niin nyt öljy ei ainakaan tiputa,, pitää vielä ajaa jonkun matkaa sitten katsoa uudestaan
Öljy merkki inspektion palaa vieläkin ja ajotietokone ilmoittaa että öljy vähissä, sama koskee jäähdytin nestettä. (onko taas joku anturi paskana!???)
Pitää nyt nolata toi ajotietokone, toi inspektion
Kiitos kaikille
Comment
-
-
Help
TAAS ONGELMAT!!!!! Joo taas bemari ei toimi., tai toimii mut,
ongelmat on edelleenkin samat tai lähes, jäähdytysneste häviää..Ja taas en näe mistä se vuottaa. (ja niin kuinka paljon nestettä mahtuu sinne järjestelmään?) toinen kysymys kuinka paljon se pitää olla paisunta säiliössä? pitääkö se olla ihan täynnä vai? siinä on vain niitä asteikota ja yhdessä lukee... (kain/Cold (tai joitan sinne päin) mitä se tarkoittaa? onko se vähissä vai?) niin sitten ajotietokone koko aina ilmoittaa että jäähdytysneste, (anturin varmaan pitää vaihtaa) :/
Öljy ei ainakaan vuottaa auton alle enää..
Vai onko nyt oikeesti kansipahvi mennyt tai kansi halki???(onko mulla jo kaikki oireet siihen?) ja miten voi tarkistaa onko kansipahvi/kansi mennyt? diagnistiikka?
ku oli -37 astetta niin sen jälkeen auto en käynnistynyt, johtui siitä että akku tyhjeni, ali akku lataukseen + uudet sytytystulppat bosh super. auto käynnistyi, mut nyt se käynnistyy jatkuvasti huonosti!!
ja näin se on joka vk-loppu vietän auton alla
Comment
-
-
Originally posted by nemesis View Postsasha, soitappa mulle jos tarttet apuja sen auton kanssa. Asun itse jyväskylässä, eikä paljoo tekemistä juuri nyt niin voin auttaa.
Mutta puhutaanpa lisää puhelimitse.
044 3306843
siis jos tarttet apuja, eikä oma aika sulla riitä..
Tosiaankin en tiedä mitään bemareista :P
Comment
-
-
Originally posted by Sasha View PostTAAS ONGELMAT!!!!! Joo taas bemari ei toimi., tai toimii mut,
ongelmat on edelleenkin samat tai lähes, jäähdytysneste häviää..Ja taas en näe mistä se vuottaa. (ja niin kuinka paljon nestettä mahtuu sinne järjestelmään?) toinen kysymys kuinka paljon se pitää olla paisunta säiliössä? pitääkö se olla ihan täynnä vai? siinä on vain niitä asteikota ja yhdessä lukee... (kain/Cold (tai joitan sinne päin) mitä se tarkoittaa? onko se vähissä vai?) niin sitten ajotietokone koko aina ilmoittaa että jäähdytysneste, (anturin varmaan pitää vaihtaa) :/
Öljy ei ainakaan vuottaa auton alle enää..
Vai onko nyt oikeesti kansipahvi mennyt tai kansi halki???(onko mulla jo kaikki oireet siihen?) ja miten voi tarkistaa onko kansipahvi/kansi mennyt? diagnistiikka?
ku oli -37 astetta niin sen jälkeen auto en käynnistynyt, johtui siitä että akku tyhjeni, ali akku lataukseen + uudet sytytystulppat bosh super. auto käynnistyi, mut nyt se käynnistyy jatkuvasti huonosti!!
ja näin se on joka vk-loppu vietän auton alla
Käytä koeponnistuksessa ja tee sit päätös, ja samalla zuumailet lohkoa ku kansi on nostettu pois että näkyykö halkeamia.
2 litran ohc turbo, 3/4 puhaltimella sierra jättää sen!
Comment
-
-
Originally posted by hednam View PostTuo cold meinaa sitä et paljonko pitää olla nesteitä ku kone on kylmä ja järjestelmä ilman ilmaa.
Käytä koeponnistuksessa ja tee sit päätös, ja samalla zuumailet lohkoa ku kansi on nostettu pois että näkyykö halkeamia.
No niin eli on todettu, että kansi on halki!!
se oli jo kerran hitsattu niin, ei voi hitsata, enää tai ei ole mikään järkevä päätös, menee taas paskaks, Uusi kansi + työt MAKSAA NOIN 1970EU
ELÄMÄ ON...
Comment
-
-
Originally posted by Sasha View PostUusi kansi + työt MAKSAA NOIN 1970EU
ELÄMÄ ON...
Comment
-
-
Ebaystä saa saa kansia muutamalla satasella...itekkin tilasin sieltä ja olen ollut tyytyväinen....Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Nyt: VOLVO S60 D5 -03
EX: 523iA -99, 530DA touring -03, 520i -03 E60, 528iA -96 518i -90, 518i -85, 518i -86, 525i -88 ,730iA -88, 525i -89 ,518i -90, 518i -87, 518i -86, 528i -84
Comment
-
-
Ihmettelin tässä uutta ja vanhaa kannentiivistettä. Samanlaiset ne oli että OK silleen, mutta minkä takia tiivisteessä on jäähdytysnesteen kanavien kohdalla "kuristimet". Siis ihan pienet reijät mistä neste menee läpi? Onko mulla oikea tiiviste sit ollut alunperinkään tuossa.BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
Ford Cortina Mk2 1600 -70
ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment
-
-
Originally posted by smpovers View PostIhmettelin tässä uutta ja vanhaa kannentiivistettä. Samanlaiset ne oli että OK silleen, mutta minkä takia tiivisteessä on jäähdytysnesteen kanavien kohdalla "kuristimet". Siis ihan pienet reijät mistä neste menee läpi? Onko mulla oikea tiiviste sit ollut alunperinkään tuossa.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
Comment