Elikkäs oliskohan kenelläkään kokemuksia/tietoa miten tuo kyseinen kampura kestää (suht rajussa) turbokäytössä!? Elikkäs nimenomaan 0.5mm alikokoa kaulat! :think Std olis tietysti HYVÄ mutta kun ei ainaskaan minun pihapuissa noita kasva... Nyt on 0.25mm ja hioa pitäs mutta että kannattaako tuosta duunata.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M10b20 -0.5mm alikokokampura Turbokäytössä?
Collapse
X
-
M10b20 -0.5mm alikokokampura Turbokäytössä?
Last edited by S.Kaulaote; 01-02-2007, 21:13.Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.
-49 Mercury LQ4 Twin Turbo
-Mitsubishi "runkkari"Tags: None
-
-
Std kestää 8500 rpm vaparina jos ei murtumia (huhu) . Jos sen koneistaa niin joutuu tosiaan nitraamaan, minkälaisia tehoja/ paineita oli tarkoitus ottaa?Big spoilers and fat wheels can disguise a lack of engineering
Never Fuck With The Countryboys
Ounasrinteen Volvoystävät- Ounaslutning Vålvå vänner
Neulalla pistetään, ruokaa laitetaan - ja kaikkea muuta pannaan...Oulusa
Comment
-
-
Originally posted by jyrkkis View PostStd kestää 8500 rpm vaparina jos ei murtumia (huhu) . Jos sen koneistaa niin joutuu tosiaan nitraamaan, minkälaisia tehoja/ paineita oli tarkoitus ottaa?Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.
-49 Mercury LQ4 Twin Turbo
-Mitsubishi "runkkari"
Comment
-
-
Originally posted by Johnny View Postvarmaan kestää materiaalivahvuuden puolesta mut kestääks ne laakerikaulat jos ne joutuu nitraamaa tai jotain..jos löydät jostain ehjän std kokosen kammen ni hommaa sellain..
T:kouvolan m10 turbottaja(porakopaleen takaant)Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.
-49 Mercury LQ4 Twin Turbo
-Mitsubishi "runkkari"
Comment
-
-
Luettu vakavastiotettavasta englanninkielisestä BMW-julkaisusta (Total-bmw) missä engelsmannit ottivat maksimit 2L m10:sta. Joku Paikallinen ratasarja E30 kopassa em. kone. Voin kaivaa arkistosta tuon numeron jos kiinnostaa...
Sakke: Noilla tehoilla (ja oletettavasti paineilla) hommaa se std akseli ja särötarkasta ja mittaa ja bla bla niin ei tule ikäviä yllätyksiä.
Niin ja on niitä ahtajia tämäkin foorumi väärällään Osa vaan ei jaksa vissiin kirjottaa "itsestäänselvyyksiä" tänne, muttta onneksi haku on keksitty....Last edited by jyrkkis; 04-02-2007, 13:43.Big spoilers and fat wheels can disguise a lack of engineering
Never Fuck With The Countryboys
Ounasrinteen Volvoystävät- Ounaslutning Vålvå vänner
Neulalla pistetään, ruokaa laitetaan - ja kaikkea muuta pannaan...Oulusa
Comment
-
-
Originally posted by Freak View PostBUAHHAHHAHAHAHAHHA!!!!!!!
Päivän paras!Big spoilers and fat wheels can disguise a lack of engineering
Never Fuck With The Countryboys
Ounasrinteen Volvoystävät- Ounaslutning Vålvå vänner
Neulalla pistetään, ruokaa laitetaan - ja kaikkea muuta pannaan...Oulusa
Comment
-
-
Originally posted by jyrkkis View PostLuettu vakavastiotettavasta englanninkielisestä BMW-julkaisusta (Total-bmw) missä engelsmannit ottivat maksimit 2L m10:sta. Joku Paikallinen ratasarja E30 kopassa em. kone. Voin kaivaa arkistosta tuon numeron jos kiinnostaa..
Kierroksia rajoittivat myös vakiot alumiiniset keinuvivut, jotka eivät enää noissa nopeuksissa kestä ja tuohon koneeseen teetettiinkin teräksiset keinuvivut. Myös venttiilit olivat käsintehdyt ruostumattomasta teräksestä. Kierroskestävyyteen panostettiin myös vaihtamalla jakopää vanhemman m10:n kaksiriviseen ketjuun. Vauhtipyöränä toimi yhdeksän naulan (4082 g) painoinen EN24.
Muita muutoksia olivat 316-asteinen nokka, avarrettu kanavat kannessa, läppärungot (45 mm), Valeon kärjetön sytytys, DTA moottorinohjaus, Mahlen 12,9:1 puristeiset takomännät, avarretut öljykanavat ja kampiakseli sekä kiertokanget kevennetty ja tasapainotettu.
Väittivät, että tuosta m10b18-moottorista irtoaa 200 hv.
Comment
-
-
Originally posted by S.Kaulaote View PostStd olis tietysti HYVÄ mutta kun ei ainaskaan minun pihapuissa noita kasva.
Comment
-
-
Originally posted by jyrkkis View PostLuettu vakavastiotettavasta englanninkielisestä BMW-julkaisusta (Total-bmw) missä engelsmannit ottivat maksimit 2L m10:sta. Joku Paikallinen ratasarja E30 kopassa em. kone. Voin kaivaa arkistosta tuon numeron jos kiinnostaa...
Sakke: Noilla tehoilla (ja oletettavasti paineilla) hommaa se std akseli ja särötarkasta ja mittaa ja bla bla niin ei tule ikäviä yllätyksiä.
Niin ja on niitä ahtajia tämäkin foorumi väärällään Osa vaan ei jaksa vissiin kirjottaa "itsestäänselvyyksiä" tänne, muttta onneksi haku on keksitty....
Tuntuu vaan että jos jollaan semmonen on niin vastaus on: EN MYY!Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.
-49 Mercury LQ4 Twin Turbo
-Mitsubishi "runkkari"
Comment
-
Comment