onko kellään tietoa kuinka ne tulee asentaa tohon pikkulohkooon ku siinä ei ole vakiona tollaisia hienouksia.... kuva ois hyvä saada...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m5 öljysuuttimet männille
Collapse
X
-
Originally posted by mortimer View PostJos kyse on 11421730618-suuttimista, niin täälläpäin on laitettu muutamaan M10 ja S14-lohkoon kysesiet suuttimet.
Saat kuvan yms. s-postiin halutessasi, jatketaan privalla jos...
Ei mitään priva juttuja tänne vaan muitakin kiinnostaa!
Itse kanssa funtsinut tuota samaa kyseistä suutin ruiskua tuohon omaan M30 lohkoon.
Eli jos on kuvia niin minäkin tahtoisin nähdä.
Comment
-
-
Mullakin oli noista ö-suuttimien asennuksesta M30 moottoriin mittoineen isot kuvat mutta hukkasin ne jotenkin koneelta. Samoja kuvia laittelin joillekkin asiasta kiinnostuneille aikoinaan, joten niitä voisi laitella mulle mailiin jos ovat jollain tallessa.
Satulinnan miehellä saattaa olla samat kuvat, tai sitten ei.
Comment
-
-
Originally posted by Leka View PostSatulinnan miehellä saattaa olla samat kuvat, tai sitten ei.
Originally posted by EPDM View Postminulle on pari näitä lohkoja lojumassa tallissa joten heti kun alheimer ja minä pääsemme yhteisymmärykseen niin otan kuvat.
i3S -20
E30M3 slotcar 1:32
XKE FHC 1971
Mgb Gt -66
T6 -19
E91 -08
Comment
-
-
Originally posted by mortimer View PostJos kyse on 11421730618-suuttimista, niin täälläpäin on laitettu muutamaan M10 ja S14-lohkoon kyseiset suuttimet.
Saat kuvan yms. s-postiin halutessasi, jatketaan privalla jos...
JyrkkisBig spoilers and fat wheels can disguise a lack of engineering
Never Fuck With The Countryboys
Ounasrinteen Volvoystävät- Ounaslutning Vålvå vänner
Neulalla pistetään, ruokaa laitetaan - ja kaikkea muuta pannaan...Oulusa
Comment
-
-
Originally posted by jyrkkis View PostMiten muistelen että ne olis pääöljykanavassa eikä missään runkolaakerissa?Originally posted by EPDM View PostNo yritinhan löytää ne suuttimet mutta en oikein onnistunut.
Kertokaa missä ne pitäis löytyä?
Ainakin M52B28:ssa ne on pääöljykanavassa, ja samaan kohtaan laitoin ne M20 lohkoon.Täytyys laittaa kuvia kunhan muistas vaan ottaa.
Comment
-
Comment