Tuossa äskettäin konepellin alla touhutessani huomasin että viimeisen sylinterin (lähin tulipeltiä) suuttimen ympäristö oli kostea, kävin heittämässä pienen lenkin ja katsoin uudestaan niin bensalta vaikutti. veikkaus olisi että suuttimen o-rengas vuotaa, vai onko muita ehdotuksia? No, yritin selata kl-varaosien sivua mutten sieltä niitä renkaita löytänyt. Kehtaako sinne vaihtaa jotkut "normaalit" o-renkaat? etk ilmoitti niiden kooksi 7.52 x 3.53 Onkos tuo ulkohalkaisija X sisähalkaisija? Esim. biltema myy lajitelmia mitkä pitäisi kestää öljyjä ja bensaa yms.
O-RENGASSARJA, MM-KOOT
Nitriilikumia, 32 eri kokoa.
Kestävät petrolituotteita, vettä, kaasuja jne.
Käyttölämpötila-alue -55 °C - +125 °C.
Mm-koot. 426 rengasta,
koot 3x7 mm-51x57 mm
(sisä-Ø x ulko-Ø).
Eli jos esim tuosta setistä löytyy renkaat kokoa 7.5x3.5 niin kehtaako laittaa?
Pahoittelen tyhmiä kysymyksiä
O-RENGASSARJA, MM-KOOT
Nitriilikumia, 32 eri kokoa.
Kestävät petrolituotteita, vettä, kaasuja jne.
Käyttölämpötila-alue -55 °C - +125 °C.
Mm-koot. 426 rengasta,
koot 3x7 mm-51x57 mm
(sisä-Ø x ulko-Ø).
Eli jos esim tuosta setistä löytyy renkaat kokoa 7.5x3.5 niin kehtaako laittaa?
Pahoittelen tyhmiä kysymyksiä
Comment