Announcement

Collapse
No announcement yet.

M20 kannen oikaisu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Erska
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2005
    • 439
    • Tuusula

    M20 kannen oikaisu?

    Tarvitseeko M20 kantta oikaista jos se otetaan irti? Jos moottori ei ole ikinä keittänyt tms...?
    Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten

    Nyt: VOLVO S60 D5 -03

    EX: 523iA -99, 530DA touring -03, 520i -03 E60, 528iA -96 518i -90, 518i -85, 518i -86, 525i -88 ,730iA -88, 525i -89 ,518i -90, 518i -87, 518i -86, 528i -84
  • Hartza´s garage
    Bimmer Rookie
    • May 2005
    • 137

    #2
    Ehdottomasti oikaisuun!!
    E39 528i vm. -96

    Comment

    • Erska
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2005
      • 439
      • Tuusula

      #3
      ok, eli se aina taipuu kun se irroitetaan...?
      Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten

      Nyt: VOLVO S60 D5 -03

      EX: 523iA -99, 530DA touring -03, 520i -03 E60, 528iA -96 518i -90, 518i -85, 518i -86, 525i -88 ,730iA -88, 525i -89 ,518i -90, 518i -87, 518i -86, 528i -84

      Comment

      • Eepo
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2003
        • 5388
        • Tampere

        #4
        Originally posted by Hartza´s garage View Post
        Ehdottomasti oikaisuun!!
        HÖPÖ HÖPÖ

        Noita on purettu ja kasattu kymmeniä eikä yhdessäkään ole sattunut mitään ongelmia.
        uudet kannenpultit ja thats it, eiku kovaa ajoa!
        -Harley Davidson Sportster - 89-
        -Harley Davidson softail -89-
        -Suzuki PV50 -86-

        Comment

        • Lötkö
          Bimmer Fanatic
          • Feb 2006
          • 644
          • Keskisuomi

          #5
          Originally posted by Eepo View Post
          HÖPÖ HÖPÖ

          Noita on purettu ja kasattu kymmeniä eikä yhdessäkään ole sattunut mitään ongelmia.
          uudet kannenpultit ja thats it, eiku kovaa ajoa!
          Se onkin sitten eriasia että kannattaako huolella tehty remontti pilata sillä että jos kansi sattuukin olemaan kiero?

          Comment

          • Toffe_Vsa
            Bimmer Rookie
            • Jun 2006
            • 152
            • Vaasa

            #6
            oon täs vaihtanu kansia m20 koneisiin 320i ja 325i ja kansia ei olla oikaistu. ja hyvin on toiminu kumminki.
            sehä on sit iha oma valinta jos sen oikasee vai ei

            Comment

            • Tzeimi
              Bimmer Enthusiast
              • Nov 2004
              • 2067
              • Banshee - Jyväskylä

              #7
              Ei tarvitse oikaista, jos kierous alle 0.10 mm (ristiin mittaus teräsviivottimella ja rakotulkilla).
              Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
              & 02 tulpo saniteetti dyno




              Älä väkisin, ota isompi vasara.
              If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

              Comment

              • Hartza´s garage
                Bimmer Rookie
                • May 2005
                • 137

                #8
                No joo, kukin tekee kuinka haluaa, mutta aina kun alumiinikannen irroittaa kannattaa se plaanata. Valurautakantta ei välttämättä tartte plaanata, mutta ei se sille pahakaan tee...
                E39 528i vm. -96

                Comment

                • Erska
                  Bimmer Fanatic
                  • Jul 2005
                  • 439
                  • Tuusula

                  #9
                  koneistamolle se menee jokatapauksessa, saavat koeponnistaa, niin samaan syssyyn ne sen oikaisee... (jos ehjä)
                  Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten

                  Nyt: VOLVO S60 D5 -03

                  EX: 523iA -99, 530DA touring -03, 520i -03 E60, 528iA -96 518i -90, 518i -85, 518i -86, 525i -88 ,730iA -88, 525i -89 ,518i -90, 518i -87, 518i -86, 528i -84

                  Comment

                  • Eepo
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2003
                    • 5388
                    • Tampere

                    #10
                    Pie oikeesti olla paskojan noiden kansien jos joka kerta kun irroitat kannen niin
                    sen jälkeen pitäisi viedä oikaistavaksi
                    paljonko lie vara ottaa noista kansista?

                    ajatellaan et jos haluat hoonata ja laakeroida alakerran, seuraavaksi haluatkin autoosi kireän nokan yms seuraajat, seuraavaksi katkeaa vaikka keinu, ja jokaisen näiden välissä kun käytät sitä kanttasi viilauksessa niin liekkö tuossa lopulta enää mitään mistä höylätä?
                    Edelleen pidän tota joka kerta tasoitusta/oikaisua täysin paska puheena ja akkojen panetteluna
                    -Harley Davidson Sportster - 89-
                    -Harley Davidson softail -89-
                    -Suzuki PV50 -86-

                    Comment

                    • Samee
                      BTCF Member
                      • Mar 2006
                      • 888
                      • Valkeakoski

                      #11
                      Itsehän ainakin mittasin sen kierouden ja vasta sen jälkee plaanaisin jos tarvetta
                      E30 325i Cabriolet M-Tech2 ´91 M52 projekti
                      E30 316 4d '89
                      E36 M3 Coupe '93
                      F30 318d '13

                      Ex e21:316´81 e30:325´89, 316i´88, 316i´89, 318i´89, 320i´86 e34:M5´90 e36:328i Touring M-Sport ´96 e38:740iA ´94 E39 530da Touring '00 e91: 320d ´06 M-Sport

                      Comment

                      • Rolli
                        Bimmer Enthusiast
                        • Mar 2004
                        • 1067
                        • Kausala city

                        #12
                        Oikaisu nyt ei maksa kuin parikyt euroa jollain metallipajalla. ja jos kansi on suora niin siivu on todella pieni, että kyllä siitä siivuttaa monenmonta kertaa.
                        E34 530d -94 M-Sport

                        Comment

                        • Jope86
                          Bimmer Rookie
                          • Jun 2007
                          • 97
                          • Imatra

                          #13
                          m20 kannen oikaisusta...

                          nyt näyttäs uhkaavasti siltä et pitäs kansipahvi vaihtaa tohon e34 320 mosselmanniin... ongelmana on kannen korkeus...alffamerin korjausoppaassa sanotaan kannen minimikorkeudeksi m20 moottorissa 124.7mm ja se on nyt jotain 125mm.
                          haittaako jos menee vähän alle??? aika hanurista... varsinki ku föönipeli..
                          _____________________________________________
                          E34 M5
                          ex: E36 325 Coupe M-Sport
                          ex: E34 535 iA
                          ex: E30 318i Touring
                          ex: E36 320 Taxi (SeKaSiKiÖ M52B25)
                          ex: E34 535
                          ex: E34 520 mosselmann turbo
                          ex: E30 320 Taxi
                          ex: E30 316i

                          Comment

                          • Kouris
                            Bimmer Fanatic
                            • Mar 2005
                            • 683

                            #14
                            Originally posted by Jope86 View Post
                            nyt näyttäs uhkaavasti siltä et pitäs kansipahvi vaihtaa tohon e34 320 mosselmanniin... ongelmana on kannen korkeus...alffamerin korjausoppaassa sanotaan kannen minimikorkeudeksi m20 moottorissa 124.7mm ja se on nyt jotain 125mm.
                            haittaako jos menee vähän alle??? aika hanurista... varsinki ku föönipeli..
                            Laita paksumpi pahvi.

                            http://www.realoem.com/bmw/showparts...81&hg=11&fg=15

                            Comment

                            Working...
                            X
                            😀
                            🥰
                            🤢
                            😎
                            😡
                            👍
                            👎