Missä tuo lisäilmaluisti sijaitsee? Pitäisikö L-jeteissä olla tyhjäkäyntimoottori vai onko se vain motroniceissa? Mulla on L-jetissä sellainen alipainekalvorasia hässäkkä.
l-jetissä lisäilma systeemi on siinä rikastinsuuttimen vieressä. Ihan ruuvisäätönen se on, eikä mikään moottori.
Ne kalvo kellot siinä bensalinjassa on mun mielestä paineen vaimentajia
Hmm. Oiskohan kellään hajua että mikä Ruisku boxi on Vm88 520 tai 525Issä on kyllä e34nen kun mietin että saiskohan noi vika koodit tosta jo ulos kun yllättäen mullakin tyhjäkäynti seilaa.
Ikivanha topikki ylös Sorry Hyvin poistui tuo 500rpm ongelma tuolloin aikoinaan pelkällä lisäilmaluistin puhdistuksella. Nyt on ongelma kevyesti liian pienet kierrokset tyhjäkäynnillä. Esim. moottoritiellä ajon jälkeen toimii hyvin 10s, jonka jälkeen tiputtaa jengat noin 650-700rpm ja alkaa vatkaamaan kevyesti. Lisäilmaluisti vetelee takuulla viimeisiään, mutta jotenkin epäilen jotain muuta vieläkin.
Originally posted by /PETE/
Itse myös taistellut tyhjäkäynnin kanssa ja etsinyt tuota CHECK ENGINE toimintoa/valoa..
En oo kokeillu toimiiko :arrow: motronic 1.3:ssa on pinni nimeltä CHECK ENGINE nro.15 riippumatta siitä onko jenkki vai euro. Tarttis kokeilla tulisko siit noit koodei... :roll:
Ootko Pete päässyt testaamaan tuota? Olis aika asiallinen funktio tuo.
Originally posted by muggo
Ja tähän auttoi vastaavan releen hakeminen motonetistä hintaan 4,9e Hyvästi seilaaminen kylmänä
Missä tää rele sijaitsee? Kevyttä seilaamista alkanut tapahtua lähiaikoina. Jos 5e on ratkaisu siihen niin perhana heti kiitos
Missä tää rele sijaitsee? Kevyttä seilaamista alkanut tapahtua lähiaikoina. Jos 5e on ratkaisu siihen niin perhana heti kiitos
Kuskinpuolen iskarintolpassahan se majailee siellä muovikotelon alla. Tosin sitä en muista että oliko oikeanpuolimmainen vai vasemman, keskimmäinen ei ollut
Tai sitten siellä on se yksi ja ainut joka on juuri SE rele.
Comment