Oon nyt istunu pari tuntia koneella etsitnyt search:lla tietoa mut ei ole tullut vielä vastaan vastaavaa... ![Redface](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_redface.gif)
Eli ongelman kuvaus:
Koneen kun laittaa kylmänän käyntin niin aivastelee aluks vähän, sit selviää ja käy ja ottaa kierrosta kunnolla MUTTA sitten kun kone tulee normaali lämpöön niin kone käy tyhjäkäynnillä tärisemmään ja ottaa laiskasti kierrosta ja pahimmillaan kun on tyhjäkäynnillä ja painaa kaasua ni ampuu imusarjan puolella
. No sit kun sammuttaa koneen ja laittaa uudestaan käymään ni toimii hyvin kunnes laskee eka kerran tyhjäkäynnille, ja sit alkaa taas se ampuminen... Ajossa laiska ja nykii kiihdyttäessä.
Kun ottaa tyhjäkäynti moottorin johdon irti> ei vaikutusta mihinkään(puhdistettu)
Kun ottaa kaasuläpäntunnistimen johdon irti, nostaa kierroksia mutta paukkaminen jatkuu.
Tulpat ja johdot vaihdettu. Tulpat ovat miltei mustat eli soppaa varmaan saa...
auto on vm. -90
![Redface](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_redface.gif)
Eli ongelman kuvaus:
Koneen kun laittaa kylmänän käyntin niin aivastelee aluks vähän, sit selviää ja käy ja ottaa kierrosta kunnolla MUTTA sitten kun kone tulee normaali lämpöön niin kone käy tyhjäkäynnillä tärisemmään ja ottaa laiskasti kierrosta ja pahimmillaan kun on tyhjäkäynnillä ja painaa kaasua ni ampuu imusarjan puolella
![Eek](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_eek.gif)
Kun ottaa tyhjäkäynti moottorin johdon irti> ei vaikutusta mihinkään(puhdistettu)
Kun ottaa kaasuläpäntunnistimen johdon irti, nostaa kierroksia mutta paukkaminen jatkuu.
Tulpat ja johdot vaihdettu. Tulpat ovat miltei mustat eli soppaa varmaan saa...
auto on vm. -90
Comment