Eli auton vikailmoitus valittaa aina käynnistettäessä/sammuttaessa että kuhlwassert prufen tai jotain sinne päin. Eli että jäähdytinneste vähissä vaikka nestettä on. Eli vikana on tuo anturi?
Mutta näkyykö tuo vika huoltamon koneella nimellä: aktivointi imusarjan jäähdytys nimikkeellä?
Kun viat piti nollata nokka-akselin asentotunnistimen vaihdon jälkeen herjasi kone myös tuota edellä mainittua...
Olisi tarkoitus tuo säiliön anturi vaihtaa, kun on aikaa mutta olisi, kuitenki hyvä tietää että tuo on vain yksi ja sama vika.
Mutta näkyykö tuo vika huoltamon koneella nimellä: aktivointi imusarjan jäähdytys nimikkeellä?
Kun viat piti nollata nokka-akselin asentotunnistimen vaihdon jälkeen herjasi kone myös tuota edellä mainittua...
Olisi tarkoitus tuo säiliön anturi vaihtaa, kun on aikaa mutta olisi, kuitenki hyvä tietää että tuo on vain yksi ja sama vika.
Comment