Announcement

Collapse
No announcement yet.

S38B38 Kiertokanki

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pek-si
    Bimmer Rookie
    • Nov 2006
    • 36

    S38B38 Kiertokanki

    Jos jollakulla olisi irrallinen kiertokanki ko. moottoriin ja voisi mitata sen tai tietoa onko kiertokanki suora? eli siis männäntapin ja kampiakselin pää ovat suorassa linjassa toisiinsa nähden, siis kysymys kuuluu voiko kiertokangen laittaa kumminpäin tahansa?
    but surely a Volvo should not be able to keep up with an M5 in a straight line?!
  • m50 turbo
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2005
    • 454

    #2
    luulisin että 99% kiertokangista on suoria... ja muistelisin että laakerin pyörimisen esto urat tulee paine puolelle
    http://www.teammadmax.com

    Comment

    • Pek-si
      Bimmer Rookie
      • Nov 2006
      • 36

      #3
      Asia selvis kanki on suora ja laakereiden lukkourat on ns. vastakkain joten ei väliä mitenpäin kangen sinne heittää.
      but surely a Volvo should not be able to keep up with an M5 in a straight line?!

      Comment

      • Vex
        Bimmer Rookie
        • Jan 2004
        • 168
        • Kokkola / Lohtaja

        #4
        Originally posted by m50 turbo View Post
        luulisin että 99% kiertokangista on suoria... ja muistelisin että laakerin pyörimisen esto urat tulee paine puolelle
        Painepuolelle?? Siis jos pyörimisen estourat ovat samalla puolelle ts. vastakkain, niin kummin päin kiertokangen on oltava, urat "pako" - vai "imu"puolella? Vai onko väliä miten päin laittaa?

        Comment

        • raimo
          Bimmer Rookie
          • May 2003
          • 87
          • Tornio

          #5
          kummin päin se nyt sitten tulee? ura imupuolelle? täällä ois samanlainen ongelma...

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎