Originally posted by Bertram
View Post
- Akustiset suojat ja ilmansuodattimen kotelo irti;
- Kone käyntiin ja lämpimäksi;
- Sammutus ja suuttimen muttereita pari kierrosta auki;
- Kone käyntiin ja noin 5-10 sek kuluttua suutin alkoi liikkua;
Sen jälkeen työ on helppoa. 17mm avohylsy kp-linjan irrotukseen oli ehkä ainoa "erikoistyökalu".
Huom: Kyseessä oli siis 1. sylinteri. Kaikki muut vaativat enemmän työtä joten tätä tarinaa ei voi yleistää.
Uuden (kunnostetun) suuttimen olin tilannut Diesel Technik Biberach:ilta. Tuli noin 4-5 päivässä ja maksoi n. 150€. Vanha suutin siis lähtee sinne takaisin kiertoon.
Kiitos vielä foorumille neuvoista ja ohjeista, joita on tullut luettua useista threadeista!
Comment