No niin..taas semmoinen threadi jollasta ei ole tainnut olla hirveen usein.
Kävin eilen hakemassa eräältä paikalliselta turbo bmw mieheltä perän varalle ja samalla sattui hyllyssä silmään b25 kanget jotka taipuneet..siis kaikki oli mutkalla. Lisäksi yksi oli mennyt katkipoikki. Tehoja autossa ollut dynolapulla 350hp koneella.
Eli onko jollain parempaa tietoa kankien kestosta? meinaan vaan ettei taida hirvitä 1.4bar laittaa tuohon omaan enää jos noin vääntyilee.
Mitä tehoja muut klubilaiset on ottaneet vakiokangilla?
Itellä ei ollut nytten ongelmaa 0.8bar ahdoilla..mutta tarkotus kun oli nostella..vaan taitaa kannattaa suosiolla vaihtaa sitten koko m20 pois tai rakennella stroukkeri soppeliosilla.
Eli tähän sitten vain kanki/mäntä asiaa! Tuossa moottorissa oli ollut 85mm mitsu evon männät.
Mietin vain kun nuita on rakenneltu että onko hajonneet kanget/männät johtuneet jostain muusta kuin osista..esim. säädöistä. Tosin se on jo paha jos ei ollenkaan kestä huonoissa säädöissä ajella vaan aina paukkuu..Tuokin moottori oli hestecillä ja säädetty prokkolalla.
Toisaalta jos oman koneen hajottaa ja kattoo kauanko kestää...sittenhän sen tietää.
Tuo oli kestänyt 1bar ahdoilla 10tkm
että semmonen peränhakureissu...tällä kertaa..
Kävin eilen hakemassa eräältä paikalliselta turbo bmw mieheltä perän varalle ja samalla sattui hyllyssä silmään b25 kanget jotka taipuneet..siis kaikki oli mutkalla. Lisäksi yksi oli mennyt katkipoikki. Tehoja autossa ollut dynolapulla 350hp koneella.
Eli onko jollain parempaa tietoa kankien kestosta? meinaan vaan ettei taida hirvitä 1.4bar laittaa tuohon omaan enää jos noin vääntyilee.
Mitä tehoja muut klubilaiset on ottaneet vakiokangilla?
Itellä ei ollut nytten ongelmaa 0.8bar ahdoilla..mutta tarkotus kun oli nostella..vaan taitaa kannattaa suosiolla vaihtaa sitten koko m20 pois tai rakennella stroukkeri soppeliosilla.
Eli tähän sitten vain kanki/mäntä asiaa! Tuossa moottorissa oli ollut 85mm mitsu evon männät.
Mietin vain kun nuita on rakenneltu että onko hajonneet kanget/männät johtuneet jostain muusta kuin osista..esim. säädöistä. Tosin se on jo paha jos ei ollenkaan kestä huonoissa säädöissä ajella vaan aina paukkuu..Tuokin moottori oli hestecillä ja säädetty prokkolalla.
Toisaalta jos oman koneen hajottaa ja kattoo kauanko kestää...sittenhän sen tietää.
Tuo oli kestänyt 1bar ahdoilla 10tkm
että semmonen peränhakureissu...tällä kertaa..
Comment