Pyörijän alla on se muovinen kuppi.Mikäs sen oikea nimi on? Pitäs se ostaa uusi kun entisessä pintä halkeamaa ja pyörijä vain kahdella kiinni.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20 B20
Collapse
X
-
-
Olettaen että on passeli laatikko koneeseen niin pitäis mennä. Miten se oikein kangertaa?
Jos selvästi tökkää johonkin niin kannattaa tarkistaa juttuja koneen puolesta ainakin ettei silmälaakeri ole rikki ja esim että levy on asetelmassa keskellä. Ja mielellään tietty sais olla kytkinlevykin vaihdelaatikon booreihin sopivalla reiällä.pistetään vehkeet paskaksi ja katotaan sitte miten se homma ois Pitäny tehdä..
Comment
-
-
Joskus voi olla hieman piukea menemään, mutta kokeile pyöritellä konetta eestaas hieman samalla kun toinen kaveri työntelee. Ja sormella KEVYT öljy akselin booreihin, niin pitäisi sujahtaa aika kevyesti.
Sitä en tiedä oletko kytkimen vaihtanut, joten se pitää luonnollisesti keskittää ennen operaatiota tai ongelma on juurikin tämä :think-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by Juho_P View PostOlettaen että on passeli laatikko koneeseen niin pitäis mennä. Miten se oikein kangertaa?
Jos selvästi tökkää johonkin niin kannattaa tarkistaa juttuja koneen puolesta ainakin ettei silmälaakeri ole rikki ja esim että levy on asetelmassa keskellä. Ja mielellään tietty sais olla kytkinlevykin vaihdelaatikon booreihin sopivalla reiällä.
Noitten suhteen mitä sanoit niin pitäs olla ok.
Comment
-
-
Originally posted by Rockford View PostJoskus voi olla hieman piukea menemään, mutta kokeile pyöritellä konetta eestaas hieman samalla kun toinen kaveri työntelee. Ja sormella KEVYT öljy akselin booreihin, niin pitäisi sujahtaa aika kevyesti.
Sitä en tiedä oletko kytkimen vaihtanut, joten se pitää luonnollisesti keskittää ennen operaatiota tai ongelma on juurikin tämä :think
Comment
-
-
Iste tein just omaan Bimmeriin jossa myös M20B20 kone kytkin rempan ja oli sama ongelma, silmälaakeri oli ihan helvetin jämpti kytkinakseliin eli hieman hienolla hiomapaperilla otin pois silmälaakerin sisäpinnasta ja kytkinakselin päältä, meni heti kuin rasvattu paikkaan.
Vanha silmälaakeri oli aika karun näköinen kun ne kuulia suojaavat kumit oli kaikki lähtenyt vittuun, itse kyllä vaihtaisin samalla silmälaakerin kun ei maksa E30 malliin kuin ~3e, myös kampiakselin takapään stefa kannattaa tarkistaa onko alkanut hikoilemaan.
Takapään stefa on aika piukassa eli melkein kannattaa ottaa se metallikehikko pois jos sen vaihtaa, samalla kyllä hajoaa öljypohjan tiiviste(Tilalle heittää silikoonia ja ainakin itelläni pitänyt öljyt sisällä, silokoonia heitin myös sen metallikehikon taakse jossa oli ohut tiviste eikä sellaista ollut saatavilla.)Last edited by Amd-man; 15-04-2007, 18:26.Auto tykkää kun sille annetaan kenkää
Comment
-
Comment