En tiedä, että ollaankohan tässä vainoharhaiseksi tulossa, mutta kuitenkin:
Ongelman nimi on se, että muutaman kilometrin normaalin ajon jälkeen avaa konepellin, niin hohkaa oikeen kuumana! Putkikin pitää sellaista "metallin jäähtymisestä kuuluvaa" naks, naks -ääntä. Hauskinta tässä vielä on, että jäähdytysnesteen lämpötila pysyy just eikä melkein mittarin keskellä kovassakin pyörittelyssä. Kansiremppa justiin tehty, vesi kiertää, nestettä ei hukkaa, yms. Mitään merkintöjä ei jätä pihaan, muutenkin timmissä kunnossa.
Säädetty seokset kohdalleen.
Öljyt on tasoa musta litku nyt, (kannentiiviste ei pistänyt vesiä sekaisin, eli ihan menevät vielä), huomenna uudet Mobil 1 Rally Formulat menossa koneeseen.
Eli:
Onko tollanen "iso"-6 kovin lämmin ajon jälkeen muillakin, vai onko mulla jotain ongelmia :think
Ongelman nimi on se, että muutaman kilometrin normaalin ajon jälkeen avaa konepellin, niin hohkaa oikeen kuumana! Putkikin pitää sellaista "metallin jäähtymisestä kuuluvaa" naks, naks -ääntä. Hauskinta tässä vielä on, että jäähdytysnesteen lämpötila pysyy just eikä melkein mittarin keskellä kovassakin pyörittelyssä. Kansiremppa justiin tehty, vesi kiertää, nestettä ei hukkaa, yms. Mitään merkintöjä ei jätä pihaan, muutenkin timmissä kunnossa.
Säädetty seokset kohdalleen.
Öljyt on tasoa musta litku nyt, (kannentiiviste ei pistänyt vesiä sekaisin, eli ihan menevät vielä), huomenna uudet Mobil 1 Rally Formulat menossa koneeseen.
Eli:
Onko tollanen "iso"-6 kovin lämmin ajon jälkeen muillakin, vai onko mulla jotain ongelmia :think
Comment