Onko M50 ja M52 Pakosarjat....

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • eeki
    BTCF Member
    • Jul 2003
    • 1966
    • HKI

    #16
    Originally posted by algernon View Post
    En ole kuullutkaan, yleensä mainitaan imusarjan ahdistavuus joten olisiko kyse tästä?
    Kyllä se pakopuolikin on ilmeisesti melkoisen ahdistava, kommentti bmw clubin puolelta eräältä m52b28 pakosarjan Hartgen tekeleeseen vaihtaneelta:
    "Suoraan sanoen M52b28:sin pakosarjat ovat kuin terveeseen perseeseen rakennettu teko vittu." (kanavat ovat paljon pienemmät kuin kannen kanavat)
    Ducati 998 -02 //

    Comment

    • Brawler
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2005
      • 1093
      • Mynämäki

      #17
      Originally posted by 325E View Post
      eikö sen perusteella nämä sarjat ole harvinaiset kun näissä vuosimallin perustella pitäisi olla katit kiinni...

      325E
      Saudeissa ollaan ilmeisesti saasteentorjunnassa hieman eri tasolla ja näinollen siellä ei todennäköisesti käytetä katteja, jostain muistelen lukeneeni että siellä on bensakin lyijyllistä.

      veikkaisin sen olevan saman mallinen kuin ilman kattia oleva. Tosin tämä on pelkkää mutua.

      VW Bora 2.0 '99
      UrS4 230hp + alv 22%+more...
      E21 315 '83 future chassis for turbo engine
      E28 518i '86

      -Turku Connection-

      Comment

      • Risto113
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2005
        • 1203
        • GrassLake

        #18
        bmwfans.info sivusto kertoo tuon olevan m52TU koneisen e39:n ihan normi ECE, eli euroalueen, pakosarja, eli ei olisi mikään erikois-saudimalli. osanumero täsmää.

        Itse olin kyllä siinä uskossa että noissa olisi tosiaan katit kiinni pakosarjoissa, en tiedä onko sivustossa virhe. m54 koneisessa, eli 2000-, katit on ainakin pakosarjoissa.

        Comment

        • 325E
          Bimmer Enthusiast
          • May 2006
          • 1228
          • LAHTI

          #19
          Niin.........

          Originally posted by Risto113 View Post
          bmwfans.info sivusto kertoo tuon olevan m52TU koneisen e39:n ihan normi ECE, eli euroalueen, pakosarja, eli ei olisi mikään erikois-saudimalli. osanumero täsmää.

          Itse olin kyllä siinä uskossa että noissa olisi tosiaan katit kiinni pakosarjoissa, en tiedä onko sivustossa virhe. m54 koneisessa, eli 2000-, katit on ainakin pakosarjoissa.
          Niin nämä sarjathan on 9/99....onko taas kukaan nähnyt
          tälläisiä mistä olen kuvia laittanut...ja edelleenkin on epäselvää käykö nämä E34 M50:seen......

          325E

          Comment

          • Hemi
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2004
            • 18880
            • Pirkanmaa

            #20
            Originally posted by Risto113 View Post
            bmwfans.info sivusto kertoo tuon olevan m52TU koneisen e39:n ihan normi ECE, eli euroalueen, pakosarja, eli ei olisi mikään erikois-saudimalli. osanumero täsmää.

            Itse olin kyllä siinä uskossa että noissa olisi tosiaan katit kiinni pakosarjoissa, en tiedä onko sivustossa virhe. m54 koneisessa, eli 2000-, katit on ainakin pakosarjoissa.
            M52TU moottoreissa on ihan samat pakosarjat katteineen kuin M54 koneissa.
            Eli katit kiinni pakosarjoissa.

            Comment

            • Gize
              Bimmer Fanatic
              • Mar 2007
              • 551
              • Tampere

              #21
              Originally posted by eeki View Post
              Kyllä se pakopuolikin on ilmeisesti melkoisen ahdistava, kommentti bmw clubin puolelta eräältä m52b28 pakosarjan Hartgen tekeleeseen vaihtaneelta:
              "Suoraan sanoen M52b28:sin pakosarjat ovat kuin terveeseen perseeseen rakennettu teko vittu." (kanavat ovat paljon pienemmät kuin kannen kanavat)
              Sry OT mut onkohan tuo pakosarja sit myös M52b25 koneessa turhan pieni? Imusarja on tiettävästi mutta et pakosarjakin vielä sit vaihtaa?
              Kulkineet:
              BMW 730dA -03
              BMW 520D -01 |158,5 PS | 363,4 Nm |
              BMW 323i -95
              Honda CBR600Fighter
              EX: BMW 520dA -08 Alpinweiss 3, BMW 530dA -02, BMW 530dA -99 Touring

              3kpl 20tn Hitachi telakonetta, 2kpl 38tn Volvo EC, pyöräkuormaajat 3kpl 10-30tn, dumpperi, kuorma-auto ja liian iso kasa muita leluja

              Comment

              • Ändi
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2004
                • 1292
                • Pori

                #22
                Originally posted by algernon View Post
                En ole kuullutkaan, yleensä mainitaan imusarjan ahdistavuus joten olisiko kyse tästä?
                Nyt kuulit...
                ittellä imari modi myös tehtynä.
                sigpic
                E46 2d 330 -02
                EX.
                E36 2d 328 -97
                e92 335d -07
                330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
                Audi S4 -99 (324hp/497nm)
                Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
                Bmw 325 iA 2D -93
                Bmw 325 4d -92

                Comment

                • Ändi
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2004
                  • 1292
                  • Pori

                  #23
                  Originally posted by Gize View Post
                  Sry OT mut onkohan tuo pakosarja sit myös M52b25 koneessa turhan pieni? Imusarja on tiettävästi mutta et pakosarjakin vielä sit vaihtaa?

                  Onks B25sessa samta vermeet ku B28:ssa? jos niin luulis olevan eriittävät.
                  sigpic
                  E46 2d 330 -02
                  EX.
                  E36 2d 328 -97
                  e92 335d -07
                  330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
                  Audi S4 -99 (324hp/497nm)
                  Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
                  Bmw 325 iA 2D -93
                  Bmw 325 4d -92

                  Comment

                  Working...
                  X