Announcement

Collapse
No announcement yet.

325ia -92 automaattivaihteisto luistaa ja vaihtaa väärin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • |jaakko|
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2005
    • 1542
    • Keski-Suomi

Originally posted by Jarhead View Post
    Siekkinen maaningalla on kuulemma hyvä automaattikorjaamo. Mulla on semmonen käsitys että mekaanisesti vaihdelaatikon osaa korjata suomessa monikin paja, mutta sähkövikoihin ei ole halpaa moosesta juuri missään.

zf 5hp18 loojassa ei ainakaan mulla ole mittatikkua vaan laatikon öljypohjassa on semmonen upotettu tulppa 17mm kuusiokololla jonka kautta lisätään auton käydessä öljyä kunnes alkaa valumaan yli.

Empä osaa sanoa arpomiseen muutakuin että samaa homma mulla ja bmw tis tuntee tuon 5hp18 (a5s310z) arpomis vian mutta ei ratkaisua siihen vika löytyy faults reported teksti linkkinä:

http://i274.photobucket.com/albums/j...atikonvika.jpg
    ootko korjaamolla käyttäny vai luetuttanu vaan vikakoodia?
    pitäs johonkin pajalle viedä ku ilikee ajjaa matka-ajoo..

Comment

• Bouma
      Bimmer Enthusiast
      • May 2007
      • 3108
      • Tampere

Tuohan on ihan normaalia näille automaatti lootille ettei se laatikko osaa päättää pitääkö 5 päällä vai lyökö turbiinilukon päälle! Itsellä ainakin tekee tuota kans mutta tosin vain 80km/h nopeudessa! Kierrokset pitää olla 100km/h vauhdissa n.1800-1900rpm ja siitä tietää että laatikko ei luista ja siellä on turbiinilukko päällä!

Mutta topicin aloittajalle sellainen kysymys että renaako se laatikko siis jatkuvasti tuolla 100km/h vauhdissa eli vaihteleeko se 5.vaihteen ja turbiinlukon väliä kokoajan esim 10s välein??:think
      MB CLS-12 350CGI AMG

MYSTINEN.FI

Comment

• |jaakko|
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2005
        • 1542
        • Keski-Suomi

nonii! siekkinen heitti korjaamiselle hinnan 1500-2000€!!

pitäköön tunkkinsa..

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎