Originally posted by Eepo
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20b23 koneesta lisätehoja?
Collapse
X
-
Originally posted by Eepo View Postviikko 0,2bar ja tuntuu kuin fiestalla ajaisi!
2kk mennyt ja huomaat että ahdot kävi reilussa kilossa ja nyt keräät koneen osia pitkin kylänraittia!MB W204 C320 CDI
Kawasaki Ninja ZX-7R
Comment
-
-
Originally posted by Eepo View PostMitäs tuollainen kansityö kustantaa noin???
joku on tainnut joskus sanoa et halpaa ja hyvää ei ole keksittykään, päätekööhän sama asia näihin?
viikko 0,2bar ja tuntuu kuin fiestalla ajaisi!
2kk mennyt ja huomaat että ahdot kävi reilussa kilossa ja nyt keräät koneen osia pitkin kylänraittia!
En halua dissata tuota turbotusta mutta kiva olisi nähdä mitä tuollaisesta b23 saa "normaalilla" budjetilla irti!
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View Post150-250€ niin saa jo paljon aikaan.
Vai tarkoitettiinko jotain ohjuriremonttia yms peruskunnostusta ?
Comment
-
-
Vaparin viritykses on kansi isossa roolissa niin kun kaikki me tiietään. Näin ollen kiinnostaiskin tietää jotta monellako on kansi duunattu ja käytetty virtauspenkissä,ja ennenkaikkea mitä tuloksia se penkki anto? Virtaakohan m20b23 kansi paljonkin paremmin kuin m20b25, vai toisinpäin?
Jos joku tietää kohtuuhintaisen pajan jossa on kunnollinen virtauspenkki, ois mulla b25 ja b20 kannet ylimääräsinä joilla vois virtauksia vähän tutkiskella. Nii ja paja sit varsinaissuomessa.
btw, ei jyrkästä nokasta ole paljonkaan iloa jos puristukset vakiot.
Comment
-
-
Terno
Originally posted by turbobliz View Postöööö tolla hinnalla ammattilaiset ei ota kantta edes pöydälle ? Joku 500eur on halvimpien paikkojen hinta tuollaisille kansitöille ja tunnetut kilpakansien tekijät ottaa tonnista ylöspäin.
Vai tarkoitettiinko jotain ohjuriremonttia yms peruskunnostusta ?
Comment
-
Originally posted by Terno View PostMulla siistittiin kanavat, ajettiin taso ja, vaihdettiin venttiilit joita hieman muotoiltiin ja jtain pikku perus kunnostusta, hinta 150€ koneistamolla ja kuitillisena, pitää vaan tietää missä teettää....E39 525d -00
E39 523i-96
E30 316 -86
Comment
-
-
Originally posted by tagagummi View PostVaparin viritykses on kansi isossa roolissa niin kun kaikki me tiietään. Näin ollen kiinnostaiskin tietää jotta monellako on kansi duunattu ja käytetty virtauspenkissä,ja ennenkaikkea mitä tuloksia se penkki anto? Virtaakohan m20b23 kansi paljonkin paremmin kuin m20b25, vai toisinpäin?
Jos joku tietää kohtuuhintaisen pajan jossa on kunnollinen virtauspenkki, ois mulla b25 ja b20 kannet ylimääräsinä joilla vois virtauksia vähän tutkiskella. Nii ja paja sit varsinaissuomessa.
btw, ei jyrkästä nokasta ole paljonkaan iloa jos puristukset vakiot.speed limits are for pussies
Comment
-
-
vähä OT
ite ku rakennan täs b23 konetta niin pistin siihen ton 325 kannen ja imusarjan.
porasin vaan uudet reijät noille alipaine letkuille.
kansi plaanattiin, portattiin ja venttiillit hiottiin ja vaihdettiin myös muutama venttiili (kivan hintasia muuten 24e/kpl) ajan 320i vakio nokalla. ja palotilat muotoiltiin.
penkkiin en sitä saanu =/
tässä ny vähä mitä vois tolle kannelle tehä 304 asteinen nokka uudet keinut, vena jouset, venttiilit niin kansi jo kestää semmoset 7500-8000kierrosta
halpaa tuo ei ole, mutta hemmetin mahtavaa. ruottis oli vapari 325i otti kierroksia reilu 8000
sit puristukset yhentoista paikkeille.
Comment
-
-
Originally posted by xtech View Postvähän ot,mutta käykö m20b20 motronic kansi m20b25 koneeseen? itsellä pyörii tallin lattialla kansi jota on madallettu,kanavat avarrettu ja palotilat muotoiltu..
ajattelin laitttaa sen omaan 325:een jos se on vaan mahdollista laitttaa..kuka tietää?? T3???
Comment
-
-
Originally posted by xtech View Postvähän ot,mutta käykö m20b20 motronic kansi m20b25 koneeseen? itsellä pyörii tallin lattialla kansi jota on madallettu,kanavat avarrettu ja palotilat muotoiltu..
ajattelin laitttaa sen omaan 325:een jos se on vaan mahdollista laitttaa..kuka tietää?? T3???Originally posted by tagagummi View PostKyllä käy, laita paikoilleen vaan. Jos menee naftix ettei oo ihan varma ottaako männät kanteen kiinni vai ei, ni ostaa vakiota paksumman ( +0,3mm ) kannentiivisteen.
Mutta, jos sulla on jo valmiiksi muotoillut palotilat riittävän isoiksi, niin sitten kyllä menee.Last edited by T3; 03-07-2007, 14:07..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
mulla on tommonen b20 kansi joka on ollu 325 lohkossa. meinasin laittaa siihen 325 venttiilit mutta koneistaja sano että ei kannata ku se palo tila on muutenki niin pieni että ne just ja just menis. hommasin sitten ton 325 kannen tohon b23 lohkoon joka on porattu 84mm:seks. mutta voin käydä mittaalemas ton b20 kannen palo tilaa.
Comment
-
Comment