Announcement

Collapse
No announcement yet.

M52 viri-imusarjoista...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Risto113
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2005
    • 1204
    • GrassLake

    #16
    Originally posted by TeemuT View Post
    vakio imusarjalle kävi monesti niin että juuri esm rekan rinnalla piti vaihtaa 3->4 kun yhtäkkiä veto alkoi hiipua kun kiekat nousi 4500 kohdalle...
    Nyt voi vetää ohi ilman vaihtoa jos ei "huvita" vaihtaa
    Ööö.. Huipputeho on m52b28 koneessa 5300 kierroksella vakiona, että ei vielä ihan 4500 pitäis hiipua??

    Comment

    • Bmw Master
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2004
      • 13155
      • Kokomo

      #17
      Originally posted by Hemi View Post
      Kokeile todellista suorituskykyeroa kiihdytyspäivien vartilla...
      Meinaatko, että se olisi jostain syystä huononpi kuin vakiona? Jos teho ja vääntö kasvaa, niin minne se suorityskyky katoaa?

      Comment

      • Hemi
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 18880
        • Pirkanmaa

        #18
        Maksimi teho ja maksimi vääntö on kuitenkin eri asia kuin tehoalue+vääntöalue. Elämähän olisikin helppoa jos ilmaisia aterioita olisi näissä viritysasioissakin.

        Comment

        • Bmw Master
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2004
          • 13155
          • Kokomo

          #19
          Originally posted by Hemi View Post
          Maksimi teho ja maksimi vääntö on kuitenkin eri asia kuin tehoalue+vääntöalue. Elämähän olisikin helppoa jos ilmaisia aterioita olisi näissä viritysasioissakin.
          Niissä lapuissa mitä olen nähnyt, on vääntö ja teho koko ajan yli vakion. Siis 2,8 m50 imusarjalla ja säädettynä. Eikös tuossa pari postia aikaisemmin ollut myös sama tilanne? Tosin eri imusarja...

          Comment

          • Ändi
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2004
            • 1292
            • Pori

            #20
            ittellä 219hp ja 275nm...

            huippuja 250 mittariin. 260 se kyl kelas, mut taisi olla jo pikkusen alamäkeä.

            niin ja vekotin oli tai siis on tomaatti.

            pirusti tuli mielekkäämpi ajaa modauksen jälkeen. automaattihan kiljuttaa kaasupohjassa aina sinne 5500 ja kickdownilla 6500 missä ei ainakaan tehoja ole vakiona.

            nyt muistaakseni huipputeho oli jotain 6100rpm.
            sigpic
            E46 2d 330 -02
            EX.
            E36 2d 328 -97
            e92 335d -07
            330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
            Audi S4 -99 (324hp/497nm)
            Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
            Bmw 325 iA 2D -93
            Bmw 325 4d -92

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎