e30 320 mallissa on ollut käytössä myös ZF:n valmistamaa laatikkoa..
Kyllähän ne laatikot käy päikseen siis 320>325 mutta, eipä taida olla 260:n voittanutta. Mulla ei oo ainakkan kovin hyviä kokemuksia tuosta ZF:stä..
Kummassakaan laatikossa ei ole vanhemman Motronicin vaatimia asentoanturien paikkoja kytkinkopassa, joten ainakaan ilman porakonetta ei kumpikaan laatikko käy.
260 ja 240 lootat eri mittaisia. 260 9cm pidempi ainakin jonkun jutun mukaan, en oo ite mitannu.
Joo niin on, eli kardaanin etupätkä menee myös vaihtoon mutta ei tuossa 260-->240 vaihdossa ole kyllä missään mielessä mitään järkeä, kova kikkailu ja luultavasti suhteellisen lyhyt huvi.Tuo 525:sen loota ennemmin mutta helpoin ja parhain taitaa olla että kattelee samanlaisen kuin vanhakin mutta ehyenä...
Jep, enpä taida alkaa kikkailemaan. Korjataan vanha tai hommataan vastaava. Minkä ikäsissä nuo tunnistimen paikat on? Vastaava löytyy ilmeisesti siis vain 325 i:stä ja E:stä...
tulipa vaan mieleen, että tuossa -86 325 avossa on triggeripyörä ja tunnistin siinä moottorin etuosassa. Eli onko siinä nyt se uudemman mallin moottorinohjaus? Silloinhan se e34 525 laatikko pitäis käydä...
Comment