Kelailin tossa vaihtoehtoa automaattilaatikoks. 5 vaihteinen pitäis varmaan olla, ja kestää "normikäyttöä" ainakin 500 newtonmetrillä. Uus 5hp30 kestäis ihan varmasti tuon, mutta uutena ja korjattuna hinnat ylittää auton käyvän arvon.
Onko kellään kokemusta opelin GM-speksin laatikoista? 5L40E:n ja sellasiin sais jopa jotain kisakytkinlevyjä yms. Niitä sais varmaan iisisti tohon TDS:n perään sopien.
Onks kellään ollu noita "oikeita" turbohydramatic-sarjan askeja bemarin dieselissä? Oon nähny M5:n perässä joskus th7004R:n ja powergliden ainakin. Olisko ollu jossain ruotsalaisessa ahdetussa kilpa-autossa. Veikkaisin että th2004r olis noista soppeli. Siin on toki toi 4-vaihde pienempi kun zf5hp:n 0,75 joten kierrokset 120:ssa nousis himpun.
Mites toi alkuperäinen zf5hp18? Jos sen remontois ja kattois ton liikkellelähdön ja 1-2 vaihdon vähän tehokkaammaks? Onko kellään kokemusta mitä ja miten kauan remontoitu 5hp18 kestää?
Onko kellään kokemusta opelin GM-speksin laatikoista? 5L40E:n ja sellasiin sais jopa jotain kisakytkinlevyjä yms. Niitä sais varmaan iisisti tohon TDS:n perään sopien.
Onks kellään ollu noita "oikeita" turbohydramatic-sarjan askeja bemarin dieselissä? Oon nähny M5:n perässä joskus th7004R:n ja powergliden ainakin. Olisko ollu jossain ruotsalaisessa ahdetussa kilpa-autossa. Veikkaisin että th2004r olis noista soppeli. Siin on toki toi 4-vaihde pienempi kun zf5hp:n 0,75 joten kierrokset 120:ssa nousis himpun.
Mites toi alkuperäinen zf5hp18? Jos sen remontois ja kattois ton liikkellelähdön ja 1-2 vaihdon vähän tehokkaammaks? Onko kellään kokemusta mitä ja miten kauan remontoitu 5hp18 kestää?
Comment