nyt tarvin kipeästi hyviä neuvoja! painetta ei tule vaikka on uusi öljypumppu, mistä tätä vikaa pitäis ruveta ettimään? auto on siis -73 2002. öljyä on kyllä tullut vähän paineanturille, anturissa ei ole vikaa. olen kokeillu mittariakin suoraan anturin paikalle, eipä sekään värähdä
Announcement
Collapse
No announcement yet.
öljynpaine hukassa edelleen?
Collapse
X
-
Originally posted by mini1275 View Postnyt tarvin kipeästi hyviä neuvoja! painetta ei tule vaikka on uusi öljypumppu, mistä tätä vikaa pitäis ruveta ettimään? auto on siis -73 2002. öljyä on kyllä tullut vähän paineanturille, anturissa ei ole vikaa. olen kokeillu mittariakin suoraan anturin paikalle, eipä sekään värähdä6 - E24 635
7 - E38 740
8 - E31 850
-
-
Anna vähän paremmat lähtötiedot. Mitä on vaihdettu, mistä peräisin, uusia vai käytettyjä osia, oletko itse kasannut, mitä on ollut irti jne. Aika mahdoton arvailla noilla tiedoilla. Öljymerkillä ei ole väliä kunhan sitä on. Miten olet yrittänyt saada paineita nousemaan? Käykö kone? Laitoitko sen 2002 imuputken muuten?
Comment
-
-
Originally posted by mini1275 View PostSUURET KIITOKSET NEUVOISTA!!!!!
öljynpaine tuli sit vihdoinkin takaisin. keinuvipu akselin päistä puuttui tulpat, ne kun sai paikalle niin paineet nousi. en olis kyl ite tajunnu koko hommaa
Comment
-
Comment