Diih, tuossa about kuukausi sitten vaihoin tuohon allekirjoituksen kotteroon uuden kytkinpaketin. Nyt sitten eilen rupesi reistaamaan, aina kun painan kytkinpolkimen pohjaan niin inhaa rahinaa kuuluu kytkimestä.. itse kuvittelisin että painelaakeri pitää ääntä kun nimenomaan poljettaessa rahisee. Mut prkl mitä se nyt jo rupee hajoomaan? voisko se olla jotenkin pois paikaltaan tai jotain, ei millää kiinnostais lähtee heti irrottaan tuota laatikko taas
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Uusi kytkin reistailee
Collapse
X
-
Originally posted by tkdM5 View PostDiih, tuossa about kuukausi sitten vaihoin tuohon allekirjoituksen kotteroon uuden kytkinpaketin. Nyt sitten eilen rupesi reistaamaan, aina kun painan kytkinpolkimen pohjaan niin inhaa rahinaa kuuluu kytkimestä.. itse kuvittelisin että painelaakeri pitää ääntä kun nimenomaan poljettaessa rahisee. Mut prkl mitä se nyt jo rupee hajoomaan? voisko se olla jotenkin pois paikaltaan tai jotain, ei millää kiinnostais lähtee heti irrottaan tuota laatikko taasE46 328i
REDLINE OILS
UUC Motorwerks
-
-
Originally posted by tkdM5 View Postmulla ei taas ajossa kuulu minkäänlaisia ääniä. oon joku about 500km varmaan ajanut tolla, Ei kai sen pitäs mitenkään ihmeemmin rohista.E46 328i
REDLINE OILS
UUC Motorwerks
Comment
-
-
kuullostaa kyllä erikoiselta, saattaa olla joku laakerikin mikä pitää tai ehkä vauhtipyörä? kävin tuossa kokeilemassa pienen ringin niin alussa rahisi hieman kun polki kytkintä, Sitten kun vähän aikaa oli ajanut ei kuulut mitään
ääntä mistään. ajelin joku 15min ja kun tulin takasin parkkipaikalle ja pistin pakin silmään niin rahirahi kyl rupes taas rahisee prkl.. eikai laatikko kuitenka voi olla rikki kun kaikki vaihteet pelittää ihan moitteetta? huoh. ihme vikojaLast edited by tkdM5; 28-06-2007, 22:20.e34 M5 3.8 -94
Comment
-
-
ei kyl mä veikkaan et se siittä johtuu, pyyhin vie kytkinakselista vanhat rasvat pois enkä tainnu kyl hirveesti laittaa sitä rasvaa siihen painelaakeriin.. prkl, no kolmas kerta kuukauen aikana ku joutuu tiputtaan laatikon. Mukavaa hommaa pukkien alla ko ei ole monttua tai nosturiie34 M5 3.8 -94
Comment
-
Comment