Announcement

Collapse
No announcement yet.

Uusi kytkin reistailee

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tkdM5
    Bimmer Rookie
    • Jul 2006
    • 71

Uusi kytkin reistailee

Diih, tuossa about kuukausi sitten vaihoin tuohon allekirjoituksen kotteroon uuden kytkinpaketin. Nyt sitten eilen rupesi reistaamaan, aina kun painan kytkinpolkimen pohjaan niin inhaa rahinaa kuuluu kytkimestä.. itse kuvittelisin että painelaakeri pitää ääntä kun nimenomaan poljettaessa rahisee. Mut prkl mitä se nyt jo rupee hajoomaan? voisko se olla jotenkin pois paikaltaan tai jotain, ei millää kiinnostais lähtee heti irrottaan tuota laatikko taas
    e34 M5 3.8 -94
  • Martti.Kaij
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2006
    • 356
    • Oulu

Originally posted by tkdM5 View Post
    Diih, tuossa about kuukausi sitten vaihoin tuohon allekirjoituksen kotteroon uuden kytkinpaketin. Nyt sitten eilen rupesi reistaamaan, aina kun painan kytkinpolkimen pohjaan niin inhaa rahinaa kuuluu kytkimestä.. itse kuvittelisin että painelaakeri pitää ääntä kun nimenomaan poljettaessa rahisee. Mut prkl mitä se nyt jo rupee hajoomaan? voisko se olla jotenkin pois paikaltaan tai jotain, ei millää kiinnostais lähtee heti irrottaan tuota laatikko taas
    hmm, itellä vähä samankaltainen vika mut se rohina kuuluu ku kierrokset on yli 4000 ja nostaa kaasun pois. Oon nyt tuolla kytkimellä ajanut n:180 km. Vai ku tuos on toi sintterilevy ni kuuluuko sen sit pitää jotain ääntä?:think
    E46 328i

REDLINE OILS
    UUC Motorwerks

Comment

• tkdM5
      Bimmer Rookie
      • Jul 2006
      • 71

mulla ei taas ajossa kuulu minkäänlaisia ääniä. oon joku about 500km varmaan ajanut tolla, Ei kai sen pitäs mitenkään ihmeemmin rohista.
      e34 M5 3.8 -94

Comment

• Martti.Kaij
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2006
        • 356
        • Oulu

Originally posted by tkdM5 View Post
        mulla ei taas ajossa kuulu minkäänlaisia ääniä. oon joku about 500km varmaan ajanut tolla, Ei kai sen pitäs mitenkään ihmeemmin rohista.
        Joo no tuossa ku eile tutkailin niin en oo varma et kuuluuko se kytkimestä vai konehuoneen puolelta. Ja sit toi ääni kuuluu vaa sillo ku moottorijarrutus on ns:voimakas eli ku o reilusti kierroksia 1 ja 2 vaihteella ja ku löysää kaasun ni sillo kuuluu se ääni, millää muilla vaihteilla ei vaik jengaa on. Aika jännä:think
        E46 328i

REDLINE OILS
        UUC Motorwerks

Comment

• tkdM5
          Bimmer Rookie
          • Jul 2006
          • 71

kuullostaa kyllä erikoiselta, saattaa olla joku laakerikin mikä pitää tai ehkä vauhtipyörä? kävin tuossa kokeilemassa pienen ringin niin alussa rahisi hieman kun polki kytkintä, Sitten kun vähän aikaa oli ajanut ei kuulut mitään
          ääntä mistään. ajelin joku 15min ja kun tulin takasin parkkipaikalle ja pistin pakin silmään niin rahirahi kyl rupes taas rahisee prkl.. eikai laatikko kuitenka voi olla rikki kun kaikki vaihteet pelittää ihan moitteetta? huoh. ihme vikoja
          Last edited by tkdM5; 28-06-2007, 22:20.
          e34 M5 3.8 -94

Comment

• Bmw_e30
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2004
            • 1260
            • joutseno

rasvasitko kytkinakselin?
            ex 325i -85 325i
            325i soupe -92 325i

Ford Capri Gt 1.6/2.8 V6 -72 Capri

Comment

• tkdM5
              Bimmer Rookie
              • Jul 2006
              • 71

ei prkl empä muuten nyt heti muista.. kyllä mä sinne rasvaa laitoin mutta etten ois laittanu vaan painelaakerin alle. Voisko sielä ny olla joku paskana jos unohin rasvata sen ? eikai siinä muuta ku loota alas taas
              e34 M5 3.8 -94

Comment

• Bmw_e30
                Bimmer Enthusiast
                • Mar 2004
                • 1260
                • joutseno

no kyl se painelaakeri kyl pitäis rasvata sitä akselii aika outo juttu.. auto ilmaa ja kaveri painaa kytkintä ja korva tarkal kuuntelee et mistä tulee.
                ex 325i -85 325i
                325i soupe -92 325i

Ford Capri Gt 1.6/2.8 V6 -72 Capri

Comment

• tkdM5
                  Bimmer Rookie
                  • Jul 2006
                  • 71

ei kyl mä veikkaan et se siittä johtuu, pyyhin vie kytkinakselista vanhat rasvat pois enkä tainnu kyl hirveesti laittaa sitä rasvaa siihen painelaakeriin.. prkl, no kolmas kerta kuukauen aikana ku joutuu tiputtaan laatikon. Mukavaa hommaa pukkien alla ko ei ole monttua tai nosturii
                  e34 M5 3.8 -94

Comment

Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎