Announcement

Collapse
No announcement yet.

m10 40dellorto tuplien asennuksesta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dantte
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2003
    • 1532
    • Helsinki

m10 40dellorto tuplien asennuksesta

Eli osaisko joku ketoo miten on ratkaissut tuon kaasuvaijeri/tanko ongelman tuplille. Eli haluisin säilyttää sen polkimelta kaasarille tulevan rautatanko n.s kaasuvaijerin. Löytyykö tuohon alkup. tilalle tulevaa tankoa mikä olisi tarkoitettu tuplille. Eli se ylä tanko joka menee tälle mun tämänhetkiselle yhdelle kaasarille olisikin sellainen pitempi mallinen. Olen joissain kuvissa nähnyt että sellaisia on. Onkohan noita mahdollista saada jostain tai olisko jollain ylimääräisenä tollanen tanko tuplille.
  • Racink
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2004
    • 840
    • Jkl

Originally posted by dantte View Post
    Eli osaisko joku ketoo miten on ratkaissut tuon kaasuvaijeri/tanko ongelman tuplille. Eli haluisin säilyttää sen polkimelta kaasarille tulevan rautatanko n.s kaasuvaijerin. Löytyykö tuohon alkup. tilalle tulevaa tankoa mikä olisi tarkoitettu tuplille. Eli se ylä tanko joka menee tälle mun tämänhetkiselle yhdelle kaasarille olisikin sellainen pitempi mallinen. Olen joissain kuvissa nähnyt että sellaisia on. Onkohan noita mahdollista saada jostain tai olisko jollain ylimääräisenä tollanen tanko tuplille.

huoltosarja,huoltosarjat,kaasutin,Weber,kaasuttimet,virityskaasuttimet,vakiokaasutin,tykkivanteet,minilite,imutorvet,ilmanpuhdistin,ilmanpuhdistimet,ilmanputsari,imusuppilot,freetechnics,viritys,

Tuolta saattas löytyä apua...

Comment

• Martti.Kaij
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2006
      • 356
      • Oulu

No näkä tuplakaasari sydeemit tahtoo olla aika omatoimista modifiointia ellei halua maksaa merkki "vivustosta". Kannattaa itse suunnitella ja tehdä tuo vaijeri sydeemi niin että se on toimiva.
      E46 328i

REDLINE OILS
      UUC Motorwerks

Comment

• holmes
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2005
        • 351
        • Porvoo Connection

Itse rakensin vanhan fiatin olisko ollut ritmon vivustoista toimivan setin. Tosin kyllä Weberille.
        Sir! I have a plan.

Comment

• dantte
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2003
          • 1532
          • Helsinki

Joo_o täytyypi sitte vääntää ite tollaset.

Comment

• dantte
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2003
            • 1532
            • Helsinki

Originally posted by holmes View Post
            Itse rakensin vanhan fiatin olisko ollut ritmon vivustoista toimivan setin. Tosin kyllä Weberille.
            Ei sul kuvaa sattuis olee siitä millainen siitä suunilleen tuli?

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎