Eli osaisko joku ketoo miten on ratkaissut tuon kaasuvaijeri/tanko ongelman tuplille. Eli haluisin säilyttää sen polkimelta kaasarille tulevan rautatanko n.s kaasuvaijerin. Löytyykö tuohon alkup. tilalle tulevaa tankoa mikä olisi tarkoitettu tuplille. Eli se ylä tanko joka menee tälle mun tämänhetkiselle yhdelle kaasarille olisikin sellainen pitempi mallinen. Olen joissain kuvissa nähnyt että sellaisia on. Onkohan noita mahdollista saada jostain tai olisko jollain ylimääräisenä tollanen tanko tuplille.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m10 40dellorto tuplien asennuksesta
Collapse
X
-
Originally posted by dantte View PostEli osaisko joku ketoo miten on ratkaissut tuon kaasuvaijeri/tanko ongelman tuplille. Eli haluisin säilyttää sen polkimelta kaasarille tulevan rautatanko n.s kaasuvaijerin. Löytyykö tuohon alkup. tilalle tulevaa tankoa mikä olisi tarkoitettu tuplille. Eli se ylä tanko joka menee tälle mun tämänhetkiselle yhdelle kaasarille olisikin sellainen pitempi mallinen. Olen joissain kuvissa nähnyt että sellaisia on. Onkohan noita mahdollista saada jostain tai olisko jollain ylimääräisenä tollanen tanko tuplille.
huoltosarja,huoltosarjat,kaasutin,Weber,kaasuttimet,virityskaasuttimet,vakiokaasutin,tykkivanteet,minilite,imutorvet,ilmanpuhdistin,ilmanpuhdistimet,ilmanputsari,imusuppilot,freetechnics,viritys,
Tuolta saattas löytyä apua...
-
Comment