Eli eli..Kyselinkin jo tovi sitten tuolla yleistä puolella notta missähän voisi vika olla mutta nyt täytyy kyllä avata uusi ketju että saa vastausta.
Tosiaan auto ei lähde käyntiin kuten pitäisi, joutuu sahaamaan melkoisesti ennen kuin lähtee ja lähtiessään joko röpöttää hetken viidellä kunnes tasaantuu tai sitten käyttää kierrokset noin 2krpm tuntumassa jonka jälkeen tasaantuu.
Lämpöisenä myös alkaa tehdä sitä, että tehot häviää, tai noh väännöt ja kierrosherkkyys ei ole sitä luokkaa mitä pitäisi. En siis vertaa kylmään koneeseen (ehei) vaan sanotaan että tunnin ajelet, väännöt kaikki ok, kunnes alkaa keveä nykiminen välillä ja väännöt tosiaan katoaa.
Pensapumpun vaihdoin uuteen noin viikko vähän toista sitten ja sillä ei vaikutusta asiaan ollut. Tulpat on viimevuoden lopussa vaihdettu uusiin samoin pa-suodatin on uusi. Pääasiassa kaiken perusjutun pitäisi olla kunnossa ja ajallaan huollettu.
Vikakoodeja ei autosta löydy, päästöt OK, samoin kulutus.
Itsellä ei tullut muuta mieleen kuin nokka-akselin tunnistimen vajaatoiminta tai kampuran tunnistimen vajaatoiminta..Mitä mieltä muut ovat?
Toivoisin tähän nopeita vastauksia sillä bp kutsuu ja vituttaa armottomasti jos auto jää pientareelle "särjettäväksi"
Tosiaan auto ei lähde käyntiin kuten pitäisi, joutuu sahaamaan melkoisesti ennen kuin lähtee ja lähtiessään joko röpöttää hetken viidellä kunnes tasaantuu tai sitten käyttää kierrokset noin 2krpm tuntumassa jonka jälkeen tasaantuu.
Lämpöisenä myös alkaa tehdä sitä, että tehot häviää, tai noh väännöt ja kierrosherkkyys ei ole sitä luokkaa mitä pitäisi. En siis vertaa kylmään koneeseen (ehei) vaan sanotaan että tunnin ajelet, väännöt kaikki ok, kunnes alkaa keveä nykiminen välillä ja väännöt tosiaan katoaa.
Pensapumpun vaihdoin uuteen noin viikko vähän toista sitten ja sillä ei vaikutusta asiaan ollut. Tulpat on viimevuoden lopussa vaihdettu uusiin samoin pa-suodatin on uusi. Pääasiassa kaiken perusjutun pitäisi olla kunnossa ja ajallaan huollettu.
Vikakoodeja ei autosta löydy, päästöt OK, samoin kulutus.
Itsellä ei tullut muuta mieleen kuin nokka-akselin tunnistimen vajaatoiminta tai kampuran tunnistimen vajaatoiminta..Mitä mieltä muut ovat?
Toivoisin tähän nopeita vastauksia sillä bp kutsuu ja vituttaa armottomasti jos auto jää pientareelle "särjettäväksi"
Comment