Announcement

Collapse
No announcement yet.

Runkolaakerit m20b25

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pluto
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2002
    • 1860
    • Raisio

    Runkolaakerit m20b25

    Mitä nuo ETK:n mainitsemat värit runkolaakereissa on? Kaikissa väreissä originaalikoko on kuitenkin ihan sama. Eli mitä eroa niissä on?
    BMW F32 435d
  • wj
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2003
    • 3253
    • Järvenpää

    #2
    Jos siinä ajetaan takaa kumpi tulee ylös ja kumpi alas?
    Tai sitten ne on kestävyys juttuja?
    - 2006 Mustang cabriolet
    - Sleekcraft Enforcer 28'

    Comment

    • Jarpeli
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2004
      • 510
      • vaasa

      #3
      Runkolaakerit m20b25

      kyseinen kone siis vm.88. onko kyseisen koneen kummatkin runkolaakerin puolikkaat uralla vai ilman?

      Comment

      • Veltsu
        Bimmer Fanatic
        • Apr 2005
        • 886
        • Varkaus

        #4
        Originally posted by Jarspi View Post
        kyseinen kone siis vm.88. onko kyseisen koneen kummatkin runkolaakerin puolikkaat uralla vai ilman?
        Kyllä siellä molemmissa puolikkaissa urat on ainakin '86:ssa. (Motronic)

        Last edited by Veltsu; 24-07-2007, 08:54.

        Comment

        • Jarpeli
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2004
          • 510
          • vaasa

          #5
          mutta mites tämä muuttaa asiaa? http://www.btcf.fi/forum/showthread....=runkolaakerit

          tota ihmettelinki kun jossain on ollu juttua että m50b25 on samoilla runkolaakereilla kuin osa m20:sistäkin, näin oli myös varaosanumeroiden mukaan.
          mutta kyseisessä opuksessa, eikä missään muuallakaan ole tullut vielä vastaan koska se oikeasti vaihtuu.

          Comment

          • next
            Bimmer Rookie
            • Jun 2007
            • 44

            #6
            Sitä löytyy molemmilla runkolaakereilla. Itse jouduin purkamaan osat esille että pääsi toteamaan että on molemmissa urat.

            Ei tarvinnut edes paljoa köyhtyä uusista(65€)

            Comment

            • Cee.Koo
              Bimmer Fanatic
              • Mar 2004
              • 354
              • Twilight zone

              #7
              Alkuvuodesta -88 runkolaakerit muuttuu. Muistaakseni 4/88 eteenpäin olis samoilla laakereilla kuin m50 koneet.
              With jap crap, life sucks and then you die

              Comment

              • Jarpeli
                Bimmer Fanatic
                • Oct 2004
                • 510
                • vaasa

                #8
                miten kun mulle on tulossa diisselin kampura ja eikös ne laakerit mene sen mukaan mikä kampura sielä on?
                nyt oli siis tasainen ala-liuska. joka kyllä ihmetyttää kun auto on kyllä -88 mutta lohko ilmeisesti valetty-87

                Comment

                • Jamppa1983
                  BTCF Member
                  • Jan 2005
                  • 739
                  • Pirkanmaa

                  #9
                  Originally posted by Jarspi View Post
                  miten kun mulle on tulossa diisselin kampura ja eikös ne laakerit mene sen mukaan mikä kampura sielä on?
                  nyt oli siis tasainen ala-liuska. joka kyllä ihmetyttää kun auto on kyllä -88 mutta lohko ilmeisesti valetty-87
                  Laakerit menee lohkon mukaan 1 vai 2 lukkokynttä ja laakerin paksuus menee sit kampuran mukaan. Eli onko alikoko vai standarti siis kannattaa käydä liikkeessä koneistajalla sen kans sanoo että mittaa ne kaulat että saat oikeet laakerit. tai jos hyvän haluat niin samalla kiillotutat ne kaulat.
                  Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru!

                  M3 e90 & "M3" e30 turbo

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎