Henkilökohtaisesti en kyllä alkaisi korjailemaan noita varsinkaan korjauttamaan jossain entisessä neuvostoliitossa. Mitä järkeä kun ei nuo uudetkaan ihmeitä maksa ja kestäävät varmasti yleensä auton loppuiän.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
-530d 3/99 turbon vaihto edessä-
Collapse
X
-
Originally posted by rasanttu View PostHenkilökohtaisesti en kyllä alkaisi korjailemaan noita varsinkaan korjauttamaan jossain entisessä neuvostoliitossa. Mitä järkeä kun ei nuo uudetkaan ihmeitä maksa ja kestäävät varmasti yleensä auton loppuiän.X5 F15 ///Msport
CRX 2gen +25psi
Comment
-
-
e39 530da 2000 turboprobleema
täs nyt sattu sopiva topikki gt2260:sta ite ostin jo aiemmin mainitulta pajalta (finturbo) kyseisen ahtimen uutena,18000km myöhemmin tulee öljyt pakopuolelta läpi:thinktutkivat ahtimen ja totesivat et pakoputkisto virtaa liian vapaasti,öljyn paluuputki liian pieni -vaikka on samankokoinen kuin alkup.ja että oljyn höyrystyminen olisi osasyyllinen tiivisteiden rikkoutumiseen,ihmettelen vaa et onha tääl porukka vaihtan kyseisii ahtimii m57 koneisii pilvinpimein ja on lastutettu ja putkistoo,coolerii,suuttimii.....et ei mun myllys mielestäni mikään erikoinen yhdistelmä oo.professional motor suostuu korjaamaa onnex näit vnt ahtimia."itse tein...siksi hyvä "
e91 330xd 2007
Comment
-
-
Originally posted by bear3 View Posttäs nyt sattu sopiva topikki gt2260:sta ite ostin jo aiemmin mainitulta pajalta (finturbo) kyseisen ahtimen uutena,18000km myöhemmin tulee öljyt pakopuolelta läpi:thinktutkivat ahtimen ja totesivat et pakoputkisto virtaa liian vapaasti,öljyn paluuputki liian pieni -vaikka on samankokoinen kuin alkup.ja että oljyn höyrystyminen olisi osasyyllinen tiivisteiden rikkoutumiseen,ihmettelen vaa et onha tääl porukka vaihtan kyseisii ahtimii m57 koneisii pilvinpimein ja on lastutettu ja putkistoo,coolerii,suuttimii.....et ei mun myllys mielestäni mikään erikoinen yhdistelmä oo.professional motor suostuu korjaamaa onnex näit vnt ahtimia.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
jep, ei ole ainakaan talven aika jäähän lyönyt,huoparullakin on tullut vaihdettua,mut vast myöhemmin ei turbon vaihdon yhteydessä,eiks se tuuppais öljyt läpi ns.väliaikaisesti eli kun ei pääse kaasut ulos ni sit turbon läpi tai venakopan välist,eikä jätä pysyviä tiiviste vaurioita turboon ...ainakin ku edellisen auton turbokoneen huohotus jäätyn ni savut oli melkoiset,mut ei siit jääny mitää pysyviä vaurioita et olis jatkuvas savuttanu tai uittanu öljyä pakopesään.."itse tein...siksi hyvä "
e91 330xd 2007
Comment
-
-
ahdin tuli takaisin professional motorista on kuulema laakereiltaan uutta vastaava,tiivisteet vaihtoivat.ahtimen myyjähän totesi et voimakasta kulumaa mm tiivistysurassa päittäis laakereiss ym ym
ilmeisesti on kuitenki huohotin jossain vaiheess jäätyn ja tiivisteet antanu perix-täytyy tarkistaa/vaihtaa huoparulla säännöllisesti vai olisko toi vortex-malli parempi????"itse tein...siksi hyvä "
e91 330xd 2007
Comment
-
-
Originally posted by bear3 View Post...täytyy tarkistaa/vaihtaa huoparulla säännöllisesti vai olisko toi vortex-malli parempi????
Comment
-
Comment