Juu.. Eliikä kone on 2.0 L-jet ruiskulla ja ongelmana on sytytyksen ennakko... missä kohti on ennakkomerkki? eikös sen pitäs olla jossain kohti lohkoa mut ei mun silmään satu... suunnittelin laittavani sytytyksen sillee "edes sinne päin" kohdalleen että ajelee sen jonnekki missä säätäs sen tarkasti. eikös se lähde ainaki käyntii sillä tavoin että kattoo milloin 1. mäntä on yläkuolokohdassa ja silloin vääntää jakajaa 1. tulpan kohdalle mut missä HELEVATUSSA se merkki on??????? :paskana:
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20b20 sytytysennakon säätäminen
Collapse
X
-
sytkän säätö
mulla e28 sissa ainakin on ne merkit etu vauhtipyörässä. mut sinne päin säädön saat kun nokka ja kampiakselin merkit on kohdallaan ja sit otat virranjakajan kannen poi ja pyöriä irti ja sit vielä se muovi levy pois ja pyöriä takas paikallen ja siinä oleva piste virran jakajan viivan kanssa kohikkain (eli se viiva löytyy sen muovi levyn alta joka on pyöriän alla)B M W X 5. kotina_matkailuvaunu
-
-
Re: sytkän säätö
Originally posted by jeemumulla e28 sissa ainakin on ne merkit etu vauhtipyörässä. mut sinne päin säädön saat kun nokka ja kampiakselin merkit on kohdallaan ja sit otat virranjakajan kannen poi ja pyöriä irti ja sit vielä se muovi levy pois ja pyöriä takas paikallen ja siinä oleva piste virran jakajan viivan kanssa kohikkain (eli se viiva löytyy sen muovi levyn alta joka on pyöriän alla)sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Comment
-
-
eli se piste on pyöriässä siinä kontaktipinnassa mikä ottaa virranjakajan kannen tappeihin kiinni. ja sit strobolla loput. jos itse meinaat säätää niin voit helposti itse laskea sen ennakon siittä nolla kohdasta ja merkitä sen vaikka valk tussilla. jos merkkiä ei ole tai ei ole varma niistä. toivottavasti saat jotain selkoa. joku vois ehkä helpomminkin selventääB M W X 5. kotina_matkailuvaunu
Comment
-
-
Originally posted by jones69 View Postautona 520i -85 e28 ja pitäisi sytytysennakko säätää. Paljonko ennakko?Millä kierrosluvulla?Alipaine kiinni vai ilman?
kiitoksia jo etukäteen...
Search...
t.Ville
Comment
-
-
Originally posted by Kyytsis View Post
hui hurjaa :OE91 320d ///M-Sport "Voll"
E28 530d (M57D30N2) "ikuisuusprojekti"
Comment
-
-
Originally posted by jones69 View Postno joo... kuulostaa toikin aika hurjalta et pitäis huudattaa 5000rpm ja ennallo olis 23(ajoituslampusta)... ja 0merkki ja viiva vastakkain?!
hui hurjaa :O
Kokeiles tuolla..
t.Ville
Comment
-
-
Jep eli autossa on -039 loppuinen jakaja. Eli säädetään 5000rpm... Tässä tapauksessa on ilmeisesti suositeltavaa käyttää apumiestä joka painaa kaasua ja pitää kiekat 5000... vai onko muita mahdollisuuksia? Ja sit tosta aste luvusta; mite se käytännössä merkkaa. mistä katotaan asteita?:thinkPitäskö täs lukee jotai fiksua?
Comment
-
Comment