Ei oo pirullisempaa hommaa..ei millään lähe kiertämään..mikä ois hyvä konsti moiseen hommaan?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m30:sen ilmaus
Collapse
X
-
Keula vähän ylämäkeen, ilmausruuvi auki ja nestettä kaatamaan järjestelmään, samalla voi puristella letkuja aikansa kuluksi. Kun nestettä alkaa tulla ilmausruuvin juuresta enemmän kuin ilmaa, laita kone käymään, lämppäri täysille ja nestettä kaatamaan, taas voi aikansa kuluksi puristella letkuja, kone käy lämpimäksi ja sitten taas ruuvia kiinni, ruuvia auki ja lisää nestettä niin kauan kun taas alkaa tulla pelkkää nestettä ruuvin juuresta. Helppoa ja hauskaa kuin heinän teko :shock:Die beste fahrt mit hosen an, BMW
-
-
Kyllä mulla ainakin lähti kiertämään ihan hyvin seuraavasti: Nesteet sisään, kone käyntiin, lämmöt täysille, puhallin päälle, termostaatin kopassa olevaa ilmausruuvia löysäämällä ilmat pois+lämppärin kennoille meneviä letkuja puristelemalla. Niin ja kato vielä että paisarissa riittää nestettä.
Comment
-
-
e 30 ilmaus
no minä olen tehnyt ja tein viimeksi pari viikkoa sitten että tein 1.5litran pullosta suppilon ja pidän sen melkein täynnä ja aukaisen sitten ilma ruuvit ja sitten ku rupee vesi tulee ilma proppujen kautta hyvin ni sitten auto käyntiin ja lämmöt täysille.itselläni meni noin 15 min ku vielä tuli suppiloon ilmakuplia ja sitten eiku korkit ja ruuvit kiinni ja ei ole ilmoja ollutV8 740ia -96
Comment
-
-
Sitä minä vähän ajattelinkin että jossain muualla syy piilee. Oman 745:n koneen kanssa ei ole ollut koskaan mitään ongelmia ilmauksen kanssa, se ilmaa melkein itse itsensä.
Kun kone on saatu lämpimäksi ja nesteet kiertoon, on riittänyt ilmausruuvin avaaminen hetkeksi. Ja useimmiten sieltä ei ole tullut kuplan kuplaa ulos, välittömästi nestettä. Toki olen hetken odotellut, jos vaikka ilmakupla pullahtaisi, mutta harvoimpa sellaista on sattunut.
Yleensä, jos pullauttaa nesteet ulos, syy on:
- Termostaatti jumissa
- Syyläri tukossa tai
- Kannentiiviste vuotaa
t: Timo
Comment
-
Comment