Suunnitteilla olisi ahtaa m20b25. Auto on alkuperäinen 325i vm88 ja AJETTU 340tkm. Teho tavoite olisi noin 250-300hv.
Eli liuta kysymyksiä!
-Kannattaisiko rempata tuo kone vai hommata jostain vähemmän ajettu?
-Mitä osia kannattaa vaihtaa ja mitä tulisi suurinpiirtein maksamaan?
-Tarvitseeko kannelle tehdä muutoksia kun koneen ahtaa?
-Mistä tiedän onko koneeni matala vai korkeapuristeisempi versio?
-Puristuksia ilmeisesti kannattaisi laskea paksummalla kannen tiivisteellä ja sorvauttaa männistä patit pois?
-Ahtimen ja välijäähdyttimen olen ajatellut ostaa käytettynä mutta minkä ahtimen?garret T04,holset hx40?
-Mitä muutoksia imupuolelle tarvitsee tehdä?
-Ilmeisesti 535 suuttimet liian pienet 250hv:lle?
-Entäs tuo moottorinohjaus onko käytännössä pakollinen vai saako millään toimimaan ja kestämään vakio motronicilla?
Siinähän niitä kysymyksiä aluksi.. osia ostan mahdollisimman paljon käytettynä koska budjetti koko projektille on noin 2500€
kiitoksia jo etukäteen
Eli liuta kysymyksiä!
-Kannattaisiko rempata tuo kone vai hommata jostain vähemmän ajettu?
-Mitä osia kannattaa vaihtaa ja mitä tulisi suurinpiirtein maksamaan?
-Tarvitseeko kannelle tehdä muutoksia kun koneen ahtaa?
-Mistä tiedän onko koneeni matala vai korkeapuristeisempi versio?
-Puristuksia ilmeisesti kannattaisi laskea paksummalla kannen tiivisteellä ja sorvauttaa männistä patit pois?
-Ahtimen ja välijäähdyttimen olen ajatellut ostaa käytettynä mutta minkä ahtimen?garret T04,holset hx40?
-Mitä muutoksia imupuolelle tarvitsee tehdä?
-Ilmeisesti 535 suuttimet liian pienet 250hv:lle?
-Entäs tuo moottorinohjaus onko käytännössä pakollinen vai saako millään toimimaan ja kestämään vakio motronicilla?
Siinähän niitä kysymyksiä aluksi.. osia ostan mahdollisimman paljon käytettynä koska budjetti koko projektille on noin 2500€
kiitoksia jo etukäteen
Comment