Originally posted by T3
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kiristysmomentti S14 kiertokanget.
Collapse
X
-
Originally posted by GOOFY View Postiteppä en hirveitä moottori remonteista tiiä mut kertokaahan et mikä muu virka niillä kiertokangen ja kampiakselin pulttien momenttiin laittamisella on kuin se ettei niitä pultteja katkaise kirittäessä. se menee jakeluun että kannen pulteissa on hyvä käyttää momenttia että jokainen on yhtä tiukalla kun siellä on se tiiviste välissä mut kun laakeri kansissa on pelkästään metalli vasten metalli niin eihän se kiristy muutenkaan kuin tiettyyn pisteesen ennen kuin pultti katkeaa, ihme höpöstelyä:think
...
Comment
-
-
Originally posted by Muumi View Post
Ja tuossa taulukossa aivan eri ohjeet... ->http://kotisivu.dnainternet.net/leka446/BMW/torq_01.pdf
Originally posted by GOOFYno olis sit pitäny muotoilla asia toisin, eli siis muuta toi edellinen höpötykseni kysymykseksi
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostOotko koskaan miettiny, että siellä laakeriliuskan ja kaulan välissä saattais olla vaikkapa öljyn muodostama voitelukalvo:think
siitä toi homma tuli vain mieleen ku monesti kuulee just että "on niitä koneita kasattu ilman momentteja, ja hyvin on pyörinyt"
kyllä minäkin ne pultit laitan momenttiin kun sellainen avain löytyy, mutta uskoisin että alakerran pultit saa onnistuneesti kiinni ilman momenttiakin kunhan niitä nyt ei väännä ihan naama rutussa.E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
Originally posted by GOOFY View Postkyllä minäkin ne pultit laitan momenttiin kun sellainen avain löytyy, mutta uskoisin että alakerran pultit saa onnistuneesti kiinni ilman momenttiakin kunhan niitä nyt ei väännä ihan naama rutussa.
Comment
-
Comment